Birisi sizi beğenmiş yazmış konuşmamızda bir sakınca var mı diye siz de yok olur demişsiniz ama?

Yukarıdaki gibi birisi yazıyor size flörtünüz falan yok e doğal olarak sakıncası yok diyorsunuz ama onunla da tam bir çekim oluşmuyor çok sıradan işte naber naber iyi muhabbeti dönüyor his mis yok başkasıyla da normal flört etmeden konuşmak bir sakınca mı? Birinci kişi flört aşamasında değil ikinciyle dostça konuşuyorsunuz.
Birisi sizi beğenmiş yazmış konuşmamızda bir sakınca var mı diye siz de yok olur demişsiniz ama?
Cevapla