Ona moral olsun diye saçlarımı kazıttığım kanser hastası sevgilim beni terk etti. Ne yapmalıyım?


Şaka gibi değil mi? Bana da öyle geliyor. 2 senedir beraber olduğum sevgilim 3 ay önce kansere yakalandı, saçları döküldü. Ona moral olması için upuzun saçlarımı kazıttım. Kendini mutsuz hissetmesin diye. Dün beni gördüğünde saçmaladığımı, çirkinleştiğimi, saçımın bana hiç yakışmadığını söyledi. Umursamamaya çalıştım ve sarılıp eve gittim. Bugün mesaj attı, beni terk etmiş.

Hastalığı için yanında olmaya devam mı etmeliyim? Ona destek sağlamak isterdim ama bana yapılan o kadar üzdü ki beni.

Ona moral olsun diye saçlarımı kazıttığım kanser hastası sevgilim beni terk etti. Ne yapmalıyım?
Cevapla