
Bu olayı ben kesin yaşarım. 😂😂
Eşiniz sizi unutup annesinin evine gitse kızar mısınız?😱😂

Beni onemsemedigini dusunurum nasil unutur 😂
Gulerim
Ana ilk kez gördüm böyle bir admin olduğunu😂
Cevap
26Cevap
Taşındıktan sonra eski evin zilini çalan ve komşulara mi gitti acaba annem diye komşuları soruşturan ben bu vakayı yüzde yüz yaşarım😁
Ben de o yüzden yaşarım dedim 😂
Nasıl unuttuk yeni evi ya 😁 ben normalde de unutkanimdir
Anakuzusuyla evlenirsem öyle olur🤧😒 evlenirken ana kuzusu olduğunu bildiğime göre kızmazdım.
Annesini sevmeyen kimseyi sevemez, ayrıca sorularıma sümük ata ata hasta ettin beni. Gripten ölüyorum.😥
Güzel o ekibin başını ben çekerim.😂 Hem ben herkese iyi davranırım kimseye bir kötülüğüm olmadı😒
Sana kötümü davranıyorum😒
Bak sen curcunaya.😂 Tutar elinden kendi evine getiririm herhalde ya.😂
Kavga felan çıkartır 3 gün trip atmaz mısın aslan😂😂
Hayır. Daha çok sevgi gösteririm ki bir daha beni unutmasin.😂
Kadın için trajikomik erkek için baya komik bir hadise :D
Bizde unutuyoduk arada birlikte uyanınca bu kim diyoduk ilk zamanlarda😂 ama bu raddeye kadar gelmedi 😂
Gitsin bir daha da gelmesin koca dırdından kurtulmuş olurum
Haydaaaaa. Daha ilk haftadan 😃
Biraz bozulurum ama çok da büyütülecek bir şey değil.
Komik ya gülerdim adamcağıza dünyayı dar etmeye gerek yok alışkanlıklar zor unutuluyor çünkü 😄
Yıllarca her fırsatta dalga geçerim çok komik 😂😂😂
Ya böyle vakaalar çok fazla yeni evlilerde. Komik bulurdum. Ben de yapabilirim böyle şeyler.
Olabilir. Ancak tekrarı halinde ikazın dozu kendisini rahatsız edebilir.
Yok ben imkansız yaşamam çünkü evlenmeyi düşünmüyorum.
Ben yapmam çünkü akşam eve gelmeyi unutan kişiyim 😄😄eşim yapsa kızmam
Telefon diye bisi var nerde kaldin diye aramamis mi karısı
Çok şaşırırım valla eve gelince de acısını çıkarrım 😄
Komik bir durum. Abartmayın :) evli olan evliliğini bitirecek neredeyse 😃
Kızmam yani yapacak birşey yok dalmış adam. Bende evlendiğimin ertesi günü diken üstündeydim sanki annem arıyacak ve nerde kaldın babanı zor tutuyorum diyecekmiş gibi😂😂
😂askim yarin bulusalim mi diye mesaj atarim bitaneme ne olmuş unutmuşsa sevmek icin bir neden daha
İki haftalık evli erkek karısını asla unutmaz. Nasıl akşam olsada gitsem derdinde olur. Yani inandirci değil
Sinirim bozulur ama gülerdim
Anında boşanma davası açarım. Annesini bana tercih eden adamla işim olmaz.
Ben kesin kizardim yeni evli isem kesin sislenmisimdir falan
İçimden gulerimde esime kesin trip atarim. Gonlumu alması lazım😂
Annesinin evine gidiyor neden kızayım, canı sağolsun..🙂
Kahkaha ile gülerim anne yemeği de yemiş olur bu arada çok özlemez😁
Beni unutamaz :) yok öyle bir dünya
:)))
;) :))
Bunu yapan arkadaşım var ciddi ciddi yemek hazır mı diye sormuş annesine bir de
Tepki vermem, normal bir şey.😬
Gülerim :)
#hacıemre
🤣🤣🤣süper mis adam artık nasıl isyememisse evliliği
💃Anasının kuzusu,
ciğerimin köşesi,
aferinin delisi💃diye şarkı söylerim
Yüksek ihtimal aynısını ben de yapacağım :D
Gülsem mi ağlasam mı bilemezdim
😂gülerim insanlık hali kafa dalginsa niye kızayım
Benim anneme gitseydi sorun olmazdi😀
Çok gülerdim heralde :D
ayak alışkanlığı olur be ya takma
Ha ha o biraz zor ucaga binmesi lazim😊
2 ay dalga geçmek için güzel malzeme😂
Ben günlerce dalga geçerim komik yani😂
Kızmam, olur öyle şeyler. :)))
Gülerdim saf mısın hayatım derdim😄
Beni unutmasina bozulurum ama abartmam tabiii..
Gitsin biraz başımızı dinleyelim 😋😂
Bende arkadaslarimla cikar onu unuturdum😊
@İlkeer06 istedigi jadar tiksinebilir ne b. k yedigine dikkat ederse tiksinmez
Bende gider anne yemeği yeriz 🙊😂
Ilk hafta içinde olabilir
Gülerim dalga geçerim bir süre😂
Kızmam güler dalga geçerim 😄
Düşünsenize bide yatıyorsunuz 😂😄
Kızmam bende bir gün giderim
Cok tatli ya😅😅ben de giderim yanina asjdb
O kadar süre kız niye aramıyor ki geç kaldın diye
Yuh derim artık beni de alsın gitsin gitcekse
Tabikideeekizmam annesi sonuctaaa
Bende yanina gider oturur guler cayimi icerim
Daha alışmamış demek ki 😊 insanlık hali
Olabilir canı sağ olsun :)
Olsun ya :)
Birşey demem. Çok gülerim.😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?