Eşiniz evlendiğiniz gece "annemlere gidelim gelelim, özledim" dese ne yaparsınız? Not: Böyle garip sorular nerden aklıma geliyor bilmiyorum. Ayrıca benim hiç uykum gelmiyor. :(
Eşiniz evlendiğiniz gece "annemlere gidelim gelelim, özledim" dese ne yaparsınız?
Hiç birşey yapmam onunla giderim çünkü yeni evlendiğimizin günün akşamı gidelim diyorsa korktuğu endişe ettiği bir sorunu olduğunu düşünürüm ve bu sorunu ben değilde ailesinden birinin çözeceğini düşünüyor onu kırmak istemem kabul ederim lakin olayın ne olduğunu çözmeye çalışırim sonuçta biz herseyimizi paylaşmak ve ortak bir çözüm bulmak zorundayız yoksa evlilik ne işe yarar :)
Gece anneleri müsait mi? Gitme amacı ne? Bir şeye canı sıkıldı annesini yanında mı görmek istiyor? Sebepleri çok önemli. Gerçekten önemli bir şey olduğuna inanırsam seve seve.
Bazıları eşimi boşarım yazmış. Aynen aynen arkadaşlar boşayın. Çok kolay evlendiniz ya ne güzel. Bekarsınız boşamak basit.
"İyi. Ordan da bizimkilere gidelim ama sen tek dönersin" derim. Şaka bir yana, bunu gerçekten ciddi ciddi diyebilecek bir insan olmaz. En fazla şakasına belki. Gerçi şakası bile kötü ama neyse.
Uykunu düzene sok bence :) sağlık açısından önemli hemde dusunsene gece uyumuyorsun gündüz de bir arkadasinla randevun var gittin ama çok uykun geldi napicaksin :)
seninki garip değil saçmalık olmuş. soruna cevap vermicem neden saçmaladığını yazayım: 1-uykulusun 2-soru olsun da ne olursa olsun diye sormuşsun. 3-ks de artık o kadar cok soru cevap işine girmişsin ki tüm potansiyeli bitirmişsin. BU NEDENLE ARTIK SENDEN HOŞ Bİ KOKU CIKMAZ GİBİ...
evde önemli bişey unutmuş gibi bahane bulmak lazım anası babası bir terslik var diye üzmesin kendilerini ama ayıp yani anasına babasına ayıp kurtulamayacaklar mı bu kızdan yahu:P
Bunu hiç bir damat ya da gelin kabul etmez kaldiki bizim buralarda sıkıntı öyle seyler gelin normalde olsa dügün ertesi gidemez baba evine ki işide yok ilk günden
En İyi Cevaplar