Güncellemeler
+1 yıl
Efendi olacaksın. Efendilik her zaman iyi prim yapar. Bak yüzüklerin efendisine nasıl gişe yaptı. Olay yüzükte mi? Hayır efendilikte. 😂

Valla ki ben hic anlam veremem taki takmam Nisan nikah yuzuğu bile olsa takmam ya ben tuhafim ya da onlar 🙄
aha yırttık abicim yırttık, bende evleniyorum yırttık.
Aynen kardeşim😄
Cevap
3Cevap
Ahaha mükemmel bir benzetme :D
öldüm gülmekten yaaaa😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Haha efsane benzetme olmuş😂
Gollumlar yüzük diye tutturuyorlar
Ya çok mutlu oluyorlar ama
Aynen ahhaha
Oluyor 😂
Evet😂😂
Öyleler😂
:D bilmem
😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar