Bir kez görüştük işte arkadaş olarak görüşcez ona göre gelcem bak dedim tamam tamam dedi o lafına güvendim gittim sonra benden hoşlanmış bende aklımda hala eski sevgilimin olduğunu söyledim kimseyi bu yüzden hayatıma almadığımı anlattım bunu biliyordu en başında da biliyordu sonra bir kez daha görüşmek istedi aşırı ısrar etti tamam dedim ama son bu dedim normal arkadaş olarak konuştuk ilgim olmadığını belli ettim kırmamaya calıstım aradan zaman geçiyor mesaj atıyor cevap atmıyorum normal biri bir daha yazmaz ama bu atar yapıyor cevap atmıyorum aylar sonra gene yazıyor lütfen bize bir şans ver diye. bende diyorum aklım doluyken seninle öyle bir şey yapsam kul hakkına girmez miyim diyorum laf anlamıyor ne yapabilirim? kırmadan nasıl bu işten kurtulurum.
Güncellemeler
+1 yıl
ffff
Güncellemeler
+1 yıl
yardım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar