Iyi günde olduğu kadar kötü günde de Sevdiğinizın yanında olabileceğinize inanıyor musunuz?


Sizi seveni yarı yolda bırakır mısınız, hiç terk ettiniz mi?

"Her şey güzel olacak" demiyorum sana.. "Olurda her şey kötü giderse ben yine yanında olacağım" diyorum.

Her şey kötüye gittiğinde bile Sevdanızın yanında olacağınıza inanıyor musunuz?

Mecburiyetten sırf Bedenizle değil; kalbinizle emeğinizi devam ettirir misiniz yoksa belirli bir noktadan sonra vazmıgeçersiniz? Hiç oldu mu?

Iyi günde olduğu kadar kötü günde de Sevdiğinizın yanında olabileceğinize inanıyor musunuz?
Sevdiğinize ne olursa olsun en kötü günde dahi yanında olacağınıza dair söz verebilir misiniz?



#lumos01
Iyi günde olduğu kadar kötü günde de Sevdiğinizın yanında olabileceğinize inanıyor musunuz?
Cevapla