
#HermioneGranger 🧚🏻♀️

Duvarlara yazmak gösteriştir. Gereksiz. Ama saklamak, kalbe hapsetmektir o da anlamsız.
Sevgimle onu yüceltmek için her ortamında yanında olmak birinci amacımdır. İş ortamı diyelim, habersiz sürprizler onu arkadaşlarının yanında gururlandırır.
Dış mekan diyelim, konuşmalar, diyaloglarda araya sıkıştırılan özel kelimeler ona olan sevgimi sürekli hissetmesine yeter
diye düşünüyorum.. Peki Yaptım mı Yaptım :D
Sevgisi gösterecek diye, duvarlara çevreye doğaya zarar veren insan, sevmesin istemiyorum.
Sevmek iki kelime ile sevgisini dile getiren cümleler kurmaktan ibaret olamaz. Sevgi hissetmek ve hisettirmektir.
Asqw anlatayim sana sjdhjd
Belkide seydir yani kalbine sığdıramıyordur bu yuzden fazla sevgiyi duvarlara yazma ihtiyaci duyuyordur misal ben shdhdjjf
Offf yandı buralar qnq eFsAnEsSiNn <<< 333
Aşkı bulun da sonra karar verin Hermione. Bir atasözü var bununla alakalı da yazmayım, ben de kalsın :/
Yaz yaz 😂
Haha o kadar mı 😂😂
😂😂😂
Cevap
27Cevap
ikisi de seviyordur bence biri yere göğe sığdıramaz içi içine sığmaz dışa vurur biri de içinden yaşar belki söyleyemez ama acısı çok olur belkide gizlemek zorudadır
Duvara yazan dayak yemeyi bile göze almış bence seviyor
Aşkını sana söylemiş mi söylememiş mi?
sana söylediyse duvarı kirletmesin yaa :D
ama sana söylemek için duvara yazdıysa o zaman olur
kalbine kazıyıp sana söyleyemediyse vay haline
Galbine galbine. Kimse duymasın onlara ne. Prens diye hitap ediyorsam bilmesinler yağni herseyin mahremiyeti var
Sevmek sevilmek bana lüks ama 30 yıllık ömrümde karşı cinsin bana iyi davrandığı 3-4 olayı hiç unutmam...
Yüregim yazan seviyorsan bunu kimseye anlatmama veya baskasının bilmesine gerek yok sen sevdiğin bilsin yeter
Ya bir gün o duvar çökerse? Ama kalp dediğin sen bitmez demedikçe bitmez :)
Kalbine yazan daha çok seviyordur içinden sevmek en güzeli ve en özelidir😊
2 side çok sevmiştir. Ama kalbe kazınan daha bir farklıdır kişi için
Millet aşkı bulmuşta duvara kalbe kazıyanı sorguluyor : ) Bizde hak getire aşk maşk ^^
Silinmeyecek bir yerlere yazabilen son noktayı koymuştur zaten.
Aşık olmuşsa, kalbine gömmüştür zaten...
Oradan da kimse çıkaramaz...
Göstermelik aşık numarası yapmasın bana kalbinden sevsin ulan
Kalbine kazıp kimseye duyurmadan seven daha çok seviyordur
Sokağa yazınca görüp utanır bir gören olur diye kalbe yazan daha derinden sever
Kalbine kazısın göstermelik sevmesin
:Dd helaaall
Öxcjkdjs 😂
Duvarlara yazmayın şu isimleri bizden de istiyo kadınlar sonra bir akşam maske falan takıp gidecem artık spreyle yazmaya
Kalbine kazıyan daha mantıklı duvarlara herkes yazıyoda hepsi reklamdan ibaret sevginin reklamı olmaz kalpte gönülde olur
İlla kazıyacaksa döme yaptırsın. O zaman gerçek olduğuna inanalım.
Söz uçar yazı kalır kalbimdesin diyen ya kelebekse...
Davet edildim geldim, kalbim delik aşık olamıyorum.
Duvara yazılan yazı yokedilebilinir ama kalbine kaziyansa asla işlemez o yaziyi
Her şeyi göze alan daha çok seviyor olsa gerek.
Kalbine gömen 😬
Kalbine kazıyan tabiki
İkisi de olmalı Hem kalbine yazacak hem duyuracak.
Kalbine kaziyandir asil aşık
İkisi de belirleyici kriter değil
her ikiside kalbine yazan acı çeker
Aklında tek ben olayım yeter
Davranış ve hareketleri ile bunu gösteren.
Aşklar hep yalan dolan
Içinde yasadigin daha masum duruyor sanki
Kalbine kazıyıp kimseye reklam yapmayan
Ben herkese duyuran derim
KALbine tabiki
Her ikisi de seviyordur 😄
adını dağlara yazdım yarim D
Kalbine yazsin...
Kalbine
İkiside sever
Duvara: )
Kimseye duyurmayan.
Kalp tek ve net
Kalbine kazıyan
Sokağa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar