Arkadaşlar sevdiğin kişinin resmine bakıp dua okuyup üflemek günah mı?

Arkadaşlar bir çocuk var bizim okuldan baya bakışıyoruz ama çocuk çok utangaç olduğu için açılamıyor ben yazınca da çok heyecanlanıyor yani olmuyo bizim iş ilk onun yazması gerekiyor ama yazmıyor birşey gördğm sevdiğin kişinin resmine bakıp 21 defa besmele çekip allahım... olma... doğma... kulun senden sonra bana hayrıyla geri dönsün diyip üflüyorsun 10 kişiden 7’sinde olmuş diye duydum günah mıdır? Sonuçta besmele yani anlamını biliyoruz? ya da daha etkili bir dua varsa ya da bunu denediyseniz olduysa yazarsanız sevinirim teşekkürler ben denersem de aynı şekilde yazarım olursa
Arkadaşlar sevdiğin kişinin resmine bakıp dua okuyup üflemek günah mı?
Cevapla