Ayrılalı 6 ay oldu arkadaşlar
Evet sana yazmış seviyor
Başkası için yazmış unutmuş seni
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence başkasına yazmış gibi duruyor. Sana yazacak olsa geçmişle ilgili bir şey olurdu bence.
6 ay olmuş illaki biri gitmiştir hayatına ama yinede bilmeyiz kime yazdığını.
Kendinle bağdaştırma olayını anlamadım aranızda böyle bir mevzumu geçmişti
Hayır merak sadece acaba bana mı yazdı diye
Peki teşekkür ederim 😔😔
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar