AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
139Cevap
Olamam, bir çirkin olarak ikinci bir çirkine tahammül edemem
Evet. Beni mutlu etmesi onunla huzurlu olmam önemli
Çok da çirkn değilde gözüme iyi gelen biri olursa iyi olur
kızlar evlenmez çünkü çok gördüm o soruları. ya da bana yapılanları. süpersin mükemmelsin. hatta flörtüm harika süper bilmem ne ama tipsiz diye soguyan var
Filmi seyrettim Ryan Reynolds ın Proposal diye bir filmi vardı, oda bazı sahneler dışında iyiydi.
tabiki olurum. anında olurum. karakteri sağlam insan çok az var
Biraz zorlar. Bilmiyorum. Aşıksam ancak o cesaretim olur.
İnsanı güzelleştiren sevgidir gibi bir klasikten bahsetmek istemiyorum fakat gerçekten öyle. Yani cevabım; kesinlikle evet.
Hayır insan beğenmediği yemeği yemiyor bile eş olarak hiç olmaz ilerde muhakkak sıkıntı olur
ben tipi ve sesi etkiler cok kez de oyleleri olmadı yani hayal kurmayak
Yok büyük konusmayayim ama çekici olması lazım en azından cinsel çekim hissetmem için cinsel çekim olmadan da evlilik olmaz
Cinsellik on plan guzel dusunce
Evliliğin amacı da cinselliktir zaten her şey cinsellik üzerine kurulmuştur
Beğendim dusuncenı
İlk görüşte hoşlanmayacağım için olamam.
Mevcut sevgilim 30 kilo fazlası var ama canimdan cok seviyorum 😊
Sevgili kullanmıyorum istemiyorum tip fizik umrumda değil dış görünüş vs vs..
Kızlar da zor erkekler de de zor
Davul bile dengi dengine
Olunur. Guzellerle birlikte olup kazik yemekten, aldatilmaktansa cirkinle bir omur boyu sadik bir hayat gecirilebilir
Evlenebilirim. Ic güzelligi olsun yeter. Ama tiskincek kadarda olmasin. Hani kendine biraz bakar, kiloluysa spor yapar. Illaki cirkin kalacak diye birsey yok ki. Zaten o kisiyi seviyorsan o gözünde yakisikli olur
herkes bakıyor tipe. Kimse kimseyi kandırmasın. Düşün yani daha karakterimi göstermek için şans veren olmadı. O yüzden tip lazımsa. Yoksa kaderimdir deyip, çekeceksin. Oluyor hayatta böyle şeyler. Herkes sevilecek diye bir kaide yok.
evet oldum daha önce, hatta kirilgan oldugu icin hep alttan aldim.. Sonra beni terk etti sebepsizce.
tabi neden olmasın zaten önemli olan çok iyi anlaşmak çok uyumlu olmak bana göre. zaten öyle öyle aşık oluyosun ve sonra aşık olduğun kişi sana çirkin gelmiyo zaten
Olmuşluğum var ama sonradan karakterinin bozuk olduğu da ortaya çıktı
O benimde basima geldi
Hayır. Güzel olmaması orta halli olması yeter ama bir süre sonra insanın gözü fışarıya kayabilir. Tabi kişiden kişiye değişir ama bence dış görünüş önemli
Sevgili olunmaz o ne ya.. adi uzerinde sevgili anlik bakican bari guzel tatli olsun.. ama evlilik ayri coook guzel olur muhabbet edersiniz saygi duyar ilgiden kendine guvenli bireyler olursunuz..
hoşlandıktan sonra , sana guzel baskasina cirkin gelen ile birlikte olabilirsin
Evlilik ya da aşk gibi ilişkilere uzak biriyim. Benlik değil.
Sanmıyorum. yüzüne bakılmayacak kadar da çirkin olmamalı karakteri isterse über olsun.
Hem karakteri hem de zekası iyi ise evlenilir. Güzellik tatmini ergenlik zamanında olan bir şey ya ondan sonra kişilik meselesine dönüyor hani.
Evet diyenlerin hepsi yalancı kardeşim kimse samimi gelmiyor
Çirkin olarak mı cevap vereyim içimden geleni mi söyleyeyim
Bunu düşünüp buralarda sorduysan o kadarda çirkin değildir karakter önemli azizim onunla mı onsuzmu hesabını iyi yap sonunda sen üzülürsün
Neden Olmasın Güzellik Gelip Geçici Maksat Seni Sahiplensin Sevsin Sana Değer Versin Güzel Olmuş Çirkin Olmuş Fark Etmez Yeterki İnsan Olsun
Hiç denemedim. Daha da olacağını zannetmiyorum.
Olurum. Mantıklı karakterli biriyse çirkinligini kapatır
Hayır Ama arkadaş kalabiliriz.
Evlenirim önemli olan karakter snxds
Tip önemli valla sadece karakter de yeterli değil.
Ruhlar aleminde yasamiyoruz sonucta 😀
@TuRKo12 😂😂😂😂
Resimde ki sahiden sen misin? 30 degil 19-20 gorunuyosun
@TuRKo12 teşekkür ederim :)
Ciddiyim iltifat degil yani sahiden gorunen bu 😊
@TuRKo12 mutlu oldum 🙏:)
🤗😊
olurum hersey tip mi.
Vay
@mulla12 bu sekılcılık algısı onun bunun sunun egoistce belırlemıs oldugu bırtakım hammurabı kanunları (!) yuzunden ınsanların kendısıne olan saygısını yokettı.. manevıyatsızlık temellı bırsey. tıpı olanda ınsandır olmayanda ınsandır senın nasıl baktıgınla alakalı.
Ben zaten tipsizim
@mulla12 bu ınsan oldugun gercegını degıstırmez senın guzellıklerını gorebılecek bırı bulmak mesele.. bende tıp varda noluyor bende gorunusum ıcın sevılmek ıstemıyorum bu bana hakeret gıbı gelıyor
Çok haklisin
Arkadaş olabilirmiyiz
@mulla12 ınan sana acılan daha durust olur sana. bana degıl.. hep boyle oldu cunku..
Karakter varsa dış görünüşün ne önemi var ki
sevdiysen sevdin bittii :)
Bir insanı dış görünüşü için mi sevilir?
Büyük konuşmak istemiyorum
olume Giderimmm olume
Ne yaptın kizz
Malesef evet diyemicem. Görselliğe önem veriyorum
Başta olmasa da sonradan sorun yaşayabilirim.
Kimseyle sevgili olamam.
Olamam biraz da olsa tip onemli
Olurum, elbet güzellerde yaşlanacak.
Karakteri de saglam olsun kendi de düzgün olsun.
güzel olacagına karakteri olsun tabiki
Göze hitap etsin tabi çokta demeyelim şimdi.
Baştan hoşlanmadığım kızla çok zor.
Evlilik düşünmüyorum .
Kalbim ısındıysa neden olmasın
Her şey olabilir bu hayatta.. Olabilir
Olabilir neden olmasin.
Gönül bu. Büyük konuşmamak lazım.
hayır sevgili olmam. ama arkadaş olurum...
Kendinden hoşlanmıyorsam neden olayım aminiyüm
Dünyada öyle birisine denk gelmedim. Yok sanırım.
bari azcık güzel olsun dış görünüşü