Arkadaşlar sizce bu mesaj da ne demek istiyor? Seninle sevgili olamayız mı? Soğuk ve ilgisiz de davranıyor ne yapmalıyım?

Bak sana bir açıklama yapicam ama korkma üzülme ağlama ayrılık konuşması değil
Bak ben önümüzdeki 1 2 sene boyunca asla düzenli. bir ilişki yapmıycam ha tabi. bu demek değil ki seninle. konuşmucam seninle herzaman olduğu gibi aynı şekilde konuşucaz ama ilişkisel bir durumu ancak ilerde düşünebiliriz ve bu teminki durum içinde özür dilerim hocama sinirliydim futbolla ilgili ama dediğim gibi seninle hep konuşucaz , buluşucaz, muhabbet edicez, takılcaz
Hiçbir. zaman irtibatımız gitmiycek dertleşcez makara yapcaz hatta belki böyle bazı şeylerimiz daha iyi gelişecek
Güncellemeler
+1 yıl
5 aydır konuşuyorduk ayrıldık mesaj attı seni çok özledim affet beni diye şimdi bana da diyo beğendiğin varsa yazabilirsin diye kızların profillerini fulluyor mesaj yazıyor
Arkadaşlar sizce bu mesaj da ne demek istiyor? Seninle sevgili olamayız mı? Soğuk ve ilgisiz de davranıyor ne yapmalıyım?
Cevapla