
Kimden vazgeçmek daha zor?

Gerçekten çok iyi soru. Yıldız Tilbe de döktürmüş :)
İkisini de yaşadım. Bu olayda biraz sıralama önemli bence.
10 yaşımdan 17 yaşıma kadar deli gibi birine tutulmuştum ama
birlikte olma ihtimalimiz yoktu. Tehlikeli bulduğum biriydi, cesaret edememiştim. 17 yaşında biriyle tanıştım ve anladım ki onu unutturabilecek kadar iyisi varmış. 4 senedir hayatımda. 1,5-2 sene sevgili olduk. Sonrasında ayrıldık ve hala görüşüyoruz. İstediğimiz gibi yakınlaşıyoruz birbirimize ve hala ilk tanıştığımız gibi heyecanlanıyorum onunla konuşurken, buluşurken. Onu kaybetmek hiç istemem. Dokunduğum kişi, dokunamadığımı unutturabilecek biri olduğundan dokunduğum kişiyi kaybetmek daha zor yani benim için.
Sıralama tam tersi olsaydı, o zaman durum da daha farklı olurdu.
*Gecen bol olsun.*
EİG için teşekkürler :)
Rica ederim
Birkez olsun bile dokunamadığın dokunmaya kıyamadığın
Yak yak yak 💦
Dokunamadığın insandan vazgeçmek ölüm gibi olsa gerek..
Hmmm
Öyle ;)
Pekala
Teşekkürler
Reca ederimm.. vazgeçmezsin inşallah
Geçirmez inşallah..
Hayirlisi olsun
Amin ecmain
:)) hayirli cumalar
Hayırlı bayramlar :))
:)) hayrolsunnn
Bir kez olsun dokunamadığım i igibi
Rica ederim xperin artiyor :)
Cevap
9Cevap
“Yüreğine dokunduysa bedenin önemi yok”
Bir bakire atasözü.
Öyle bir dünya yok.
Seks yaptığın, dolayısıyla gerçek aşk yaşadığın birini her zaman daha zor unutursun.
Çoğu zaman unutamazsın..
Bakire ata sözü hmm çok idealisin seninde vardi sitede oluşturulmuş bir sevgilin hmm animsadim ;)
Dokunduğumdan vazgeçmek zor olur sanırım. Dokunmadığımin sesini görüntüsünü sohbetini özlerim. Ama dokunduğun öyle mi..
Dokundugundan vazgecemiyorsun.. Hayatinin icine ediyor ama unutamiyorsun..
İkisinden birini yaşamadığım. için
dokunduğum diyorum : )
Dokundugum insandan vazgeçmek kolay oldu. dmeek ki değer vermemisim
Aşık olan insanlara Allah yardım etsin ne kötü birşey.
Dokunsada vazgecer dokunmasada insan herseye alışan varlk
Dokunduğunu unutamıyorsun. Artık sevmesen bile. Kavga etmiş olsan bile. Seni aldatmış olsan bile. Hatırladığında içi acıyor insanın
dokunamadıgım bence vazgecmek zor
Dokunamadığım asla dokunamayacak olduğum kişi
Ben dokunmadigimi ozluyorum vazgecemiyorum.
Kalp bazen dokunamamayı göze alarak seviyor.
Dokunamadığındn.
bir önemi yok
Yüreğimize dokunan
Yildiz bey haklıdır
ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar