Sizin birinden vazgeçmeniz zor mu?
Evet, benim için baya zor.
Hayır, istediğim anda birinden vazgeçebilirim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizin birinden vazgeçmeniz zor mu?
Eğer o kişi bana zarar veriyorsa ya da arkamdan konuşuyor dalga filan geçiyorsa hiç zor değil. Anında vazgeçebilirim. Ki bunlar yaşandı. Arkadaşım ihanet etti bana bende ne yüzüne bakıyorum ne de selam veriyorum. Birden her şeyi kesebilir ondan ayrılırım. Bıçak gibi kararlarım vardır.
Zor değil benim için.
O kişi yoruyorsa acı keder her türlü zorluk çıkarıyorsa bağzen vazgeçmek en güzelidir suyun önüne set çekmektense suyu akışına bırakmak gerekir zaten senin değilse zorlamanın bır faydası olmayacaktır kendini üzmekten Başka bir faydası olamaz
Cevap
23Cevap
Hayır hiç de zor değil.. o biri beni sevmiyorsa bana karşı yapılmayacak büyüklük de bir hatası olduysa direk vaz geçerim. ve affetmem
Benim için doğru olmadığını fark ettiğim an vazgeçerim. Duygusal anlamda zorlar belki biraz, ama kararım net olur.
İstedigim anda vazgeçerim ama bana vazgeçmem için bir malzeme verdiyse. Yani durduk yere tamam sen bittin demem. Karşımdaki kendini bitirir..
Kimseden gidemem gitmem. Unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir. Acıdan geçen şarkılara özel bir sempatim yok ama...🤪😂😂
Hayır. Herkesten çok kolay vazgeçebilirim biri hariç.
Yani çok büyük yanlış yapmadıkça vazgeçmem öyle ama yaparsa eyvallah da etmem silerim
Keskinim ama çok zor vazgeçerim….
şöyle düşün dünyanın en keskin kılıcı duvarda asılı…. Asla kesmez kimse eline almaz … ama sen gider kendin kendini … ozman keskin
Hayır zor değil. Ama ondan vazgeçmek gerçekten zordu
Hayır en kolayı vazgeçmek bence, hayatına yeni birinin girmesi daha zor
Çok zor hemde inanılmaz derecede kalbimi söküp atıyorlar gibi hissediyorum
Değer verdiğim insandan vazgeçmek elbette zor
Valla bugün vazgeçtim o kadar iyi geldi ki anlatamam. Keşke daha önce vazgeçseydim
Hayır tek bir hatasında hiç var olmamış gibi davranabiliyorum
Bana kötülük yapandan anında soğurum. Kindarımdır.
Kimden niye vazgeçmek zorunda olduğuma bağlı
Eskiden zordu şimdiyse yürü yürü lan enayi yürü 🤣
Hayır gayet kolay. Bir kalemde adam silmeye bayılırım sjssj
hiç kimse vaz geçilmez değil iradem benim elimde bitti dediğimde biter
Cidden Vazgeçmem için gereken bir durum varsa asla zorlanmam
Vardı öyle birisi, ondan vazgeçikten sonra, kimse çok da önemli olmadı hayatımda.
Hiç zor değil. Vazgeçmeyi bilmezsen, vazgeçilen olursun.
Ne derece zor olursa olsun vazgeçmeyi isteyince eninde sonunda vazgeçerim.
Ben vazgecmiyorum kendileri gidiyorlar ama Allah sevdiği kullarını yanina cabuk alırmış bu aşk konusu asla değildir çünkü hayatımın hiçbir alaniinda böyle bir şey yok.
Bir tek benim için zor herhalde.
Kim olduğuna bağlı tamamen
Anlık tek hareketine bakar uzay bosluguna şutlarım
Bilmem ki. Yeniyim. Yaşayıp göreceğim
Benim için insan silmek çok kolay
kimse vazgeçilmez değiil, kolayca silerim
Kimse vazgeçilmez değildir!!
Benim için çok değerli biri ise vazgecmek zor
Bana değer vermiyorsa vazgeçerim çok kolay;
Sevince çok bağlanan kopamayan biriyim
Kimse vazgecilmez degildir
Hayır istediğim zaman birinden vazgeçebilirim
Sevdiğimden gerekmediği sürece hayır
Evet kahretsin ki zor
vazgeçerim.. hiç kimse vazgeçilmez değil
Aşırı kolaydır
Evet zor
Zorrr
Benim için zor
Zorr
Çok kolay
Değildir.
Kim olduğuna bağlı, fakat genel olarak zorlanmam
zor değil bu
Hayır zor değil
zor değil
Zor değildir
zor değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?