Ben masumca sevmek sevilmek istiyorum ama erkekler bana hep kötü niyetle yaklaşıyor. Erkeklerden aşırı soğudum ne yapıcam ben?

Biri benimle tanışmak isteyince artık hemen reddediyorum çünkü artık kırılmaktan korkuyorum. Konuyu hemen öpmeye falan getiriyorlar. Yok oran ne kadar güzel yok buran ne kadar güzel falan. Cidden iğreniyorum artık. Erkekler neden böylesiniz siz ya
Ben masumca sevmek sevilmek istiyorum ama erkekler bana hep kötü niyetle yaklaşıyor. Erkeklerden aşırı soğudum ne yapıcam ben?
Cevapla