Erkeklerin çoğunu sapık ve duygusuz gördüğüm için aşık olamıyorum, ne yapacağım?

Bir kadın çağırsa karısını unutup giderler akıllarından kadın çıkmıyor çok yapmacıklar çoğununda bekar hayatında ilşkisi oluyor kendimi kötü hissediyorum neden hep kadınlara cnsel obje muamelesi yapıyorlar? düzgün erkeği nerden bulucam? neden hep kadınlardan faydalanmaya bakıyorlar cennetimi garantilemişler?

Erkeklerin çoğunu sapık ve duygusuz gördüğüm için aşık olamıyorum, ne yapacağım?
Cevapla