Flört döneminin sonunda kanka olmamak için yapılması gerekenler nelerdir?


Kiza diyeceksin. Sevdiğim bir kiz var. Kizdan taktik istemek. Ismini vermeyeceksin. Flort ettigin kisi kiz nasil diye soracak sana. Sende onu ona tarif edeceksin. Diyeceksin Hediye alacagimda kizlar neyden hoslanir. Soracaksin kizla bulusacamda bugun nereye gotureyim. Kisacasi flort ederken kiza kendisini anlatacaksin. Soracaksin. Denenmistir %100 ise yariyor.
Adım atmak.. İşi uzattıkça uzatırsan zaten direk " Friendzone " a düşüp bitiyor o aşk meşk..
Flörtü kanka durumuna getirmek bir yetenek, bence :)
Normal bir insanın yapabileceği bir şey değil :) Kasmaya gerek yok o yüzden :)
Açıkça belli etmekten başka çare yok, pısırık olmamak lazım.
Cevap
62Cevap
Eh , flört dönemi zaten bunu anlayabilmenin zamanı değil midir?
Ya kanka olursun , ya sevgili.. denemeden bilemezsin.
Karşılıklı duygular ne yöndeyse öyle gider, özel bir çabaya gerek yok.
Flört dönemi sonunda Kanka olmak ( Kanka ne onuda anlamış değilim :) ) yani seninle yol yürünmez demek, ortaklık öldü demek :) eee kanka olarak devam edelim ozaman. Yok öyle bir şey. Kızın hayallerini umutlarını bitir sonra kankayız bence olmaz
Soru guzel, ama cevabini bilmiyorum.
Guzel anlastigin insanla neden kanka olasin ki?
Kanka olma durumu, sanirim karsidakinden ceyran alamayinca girilen bir yol.
Kanka olmak istemiyorsan salak gibi en bastan kac sevgolin oldu ay canim niyr ayrildiniz gibi detaylari sormaycan ki kendini ona kanka gibi akil verirken bulmayasin
Kadin kadinligini, erkekte erkekliğini unutmadan iletisim kurabilmeli. Kuafor ya da kıraathane mantigina gecilirse sonu net kankalik.
Kadınlar bütün betalara kankadır bütün alfalara geyşadır bu kadar basit...
dobra olmak iyidir. Hiç olmazsa boşa kürek çekmezsin.
Kardesim ya da kanka denildigi zaman öyle deme diyip rahatsiz oldugunu dile getirirsen kankaliga dönusmez flört
Herseferinde kanka oluyoruz😀 bende beceremedim henuz sevgili olmayi ama artik baktim olmuyor kankada olmuyorum direk kestrip atarim
Hay ben bu flört muhabbetini çıkaranı konuşuyorsun konuşuyorsun ne olduğu belli değil.
Flört döneminin sonunda kanka olunmaz hee sey bitmiştir
Tam anlamıyla düşüncelerinizi ona açıklamak hayallerinizi vb şeyleri ona anlatmak
Kankam olsun nolcakki yani:D
Kankalık güzeldir. Zaten ötesi olacaksa kendiliğinden gelir
Kadınların sınırları içerisine girmemeli. Çok fazla özeline almamalısın.
sen o kadar ugras hayal kur sonra bingo kankaaa amanin cok fena
bu tercıhtır ben ayrıldıgım bırıyle kanka olmam sahsen ıstedıgı kadar ısrar etsın
Öyle bir dünya yok be canım, fb olacağım diyorsan o ayrı.
Öyle bsy olmz ki ztn yni ben olmam kanka nedr ya kardeş bacı dost de bari
O flort asamasinda hafiften hissettirmen lazim onu arkadas olarak gormedigini yoksa gecmis olsun
Extra çabaya gerek yok ki karşılıklı hisler varsa zaten sus akar yolunu bulur
Hiç bir açık kapı bırakmicaksın olmayıvercek açık maçık kapı
Biiiirrr ilk günden açık oynamalısın. İlk günden arkadaş değil sevgili olmaya geldiğini belli et gerisi şekilleniyor.
flört öneminde tatlı tatlı kıskancakın ama böyle kavga edilmeyecek cinsten ki arkadaşlık fikri uzaklaşsın
Ne demişler hayırlı işler uzatmaya gelmez hemen acil 😊
Bulustugumda dırek hoslandıysam arkadas degılız flortuz tavrında olurum
Ben niyetimi açıkça söylerim o da buna göre yolunu belirlesin.
Eşşek değilse onca flörtten sonra kanka olunmaZ bence
Kanka olaylarına girmiyorum. Sonra daha çok aşık oluyorlar.
Senin sorunda bir anormallik yok be yavrum, asil sikinti kankayken sevgili olanlarda. Kanka ayagi göt ayağa.
Direk konuya gircen sora bnim arkadasimsin yok abim olarak gordum oluyo:)
Kanka dememek lazım :D
Çok uzatmamak makbuldür
Özel davranırım kanka muhabbetine girmem sonuç baglanır 😉😅
Kanka gibi yaklaşmamak. öyle anlaşılacak hareketlere yer verilmese yeter.
Flört dönemi çok uzamazsa zaten kanka pozisyonuna düşmezsin muhtemelen
Çok fazla ağır davranmamak gerek.
Baştan kendini, niyetini belli etmek. Açık ve net olmak lazım
Sen cikiyorken hissettir arkadas olmadigini. Friendzone cikarir seni.
Çok fazla eşek şakası veya abartı sırlarını paylaşmak
Ben açık konuşuyorum 😌
Bu durumda kalmamak için kardeş falan demek ya da bunun yerine hiç flört etmemek
Ciddiyeti kaybetmeyerek olabilir.
kanka gibi davranmamak ve her daim yavşamak
Öpüşmek bence öpüşün gitsin anlarsınız 😂
çekinmeyip açıkça konuşmak yeterli olacaktır.
Kanka dememelisin mesela 😃
Sevdiğini söyleyip konuyu ertelememek
sevişince her şey kendiliğinden düzeliyor.
Flört bitince ayrılmak gerek.
Duygularını açıkça belli etmek.
herseye burnunu sokmak
Samimiyeti kaçırmamak
Kanka dememek.
Olmazsa olmaz.
Zorlamanın gereği yok.
Ya hep ya hiç tarzı tripli olmak yeterlidir bence
Çok sık buluşup da adım atmazsan düşersin.
Fazla ortak nokta bulmamak bence 😂
Kanka gozle bakmiyolar ki hemen iliski isteniyor
Çok samimi olmamak gerekir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar