Erkek arkadaşim bana bir ekran gorüntüsü attı, üstte bildirim yerinde bu gözüküyordu. Bu hangi uygulamanın bildirim şeysi? Mesajlasma uygulamasi felen mi kalpli malpli? Aldatiliyor muyum ya?
Arkadaşlar bakar mısınız? Bu hangi uygulamanın simgesi? Erkek arkadaşim attı da?
Jaumo diye bir uygulamaymış kendisi bir flört uygulamasıymış sevigiline bunu sorduğunda buraya bir baktım çıktım , yok aşkım ben kimseyle bir şey konuşmuyorum , erkeğiz biz de canım ihtiyaçlarımız oluyor gibi tüy diken yalanlara da sakın inanma ve evet büyük ihtimal aldatılıyorsun hiç durma direkt ayrıl sen
2
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Oha ya yemin ederim ağlicam neler neler demişti bana
Banada erkek arkadaşım ekran görüntüsü atınca bu simgeyi görüp araştırdım. Sizin mesajı görünce şimdi ağlıyorum. İnsan nasıl sevdiğini söyleyerek böyle yapabilirim. Bana cevap yazasanız memnun olurum lütfen
yazmadım ona da bunun konusunu açmadim, açmayi da düşünmüyorun uygulamaya baktim biraz sapıkların olduğu bir uygulama gibi duruyor direkt ayrılmayı düşünüyorum