Uzak mesafe ilişkileri ( platonik aşk ), Görmedigin insana aşık olmak mümkünmü?

Selam oncelikle, Ben 1 bucuk sene önce biriyle yazisiyordum, kendisi türkiyede ben Almanyada yasiyorum aramizda mesafelerden dolayi bulusamadik, biz ilk baslarda normal arkadas gibi yazisiyorduk ama eger bulusursak ciddi iliski yasayabiliriz demistik, bir kac ay sonra kendisi vazgecti istemedi ben polis olacam dedi evlenmek istemiyorum yeminim var felan dedi ( onceden aldatilmis diye ) karamasarim dedi. Bende onyargili konusma falan demistim ( onunla ciddi evlenmek istiyordum, isterdim ) ama o istemedigi icin orada konusmamiz bitti. bir kac ay gecti ben dayanamadim ona tekrar yazdm hep niye yaziyorsn dedi bana. Ben gercekten bagimlilik yaptim unutamiyorum onu geceleri uyuyamiyorum rüyalarima giriyordu hep. Bide bana numarasini hic vermemisti whatsappim yok diye. Bende fake hesabimdan ona yazip bana numarasini vermisti ( fake hesabdaki kiza veriyor bana vermiyor ). Sonra benim arkadasim bu duruma sinirlenip whatsappden onu aradi tabi o bilmiyor benim oldugumu. Arkadas beni anlati dedi bu kiz senden hoslaniyordu seninle bulusmak istiyordu sen neden umutlandirip kizi birakiyorsun diye. Sonra telefonda bnimle konusup özür diliyordu benim ciddi dusundugumu anlamamis cok pismanim dedi hakini helal et falan. Bende affetmedim ilk cunki baska kiza numara verdi bana vermedi inanmadim ona. Bu olay orada tamam landi ve 3 ay sonra ben salak yine dayanamadim ona yazdm nasilsn falan diye oda bana sordu falan derken kanka olduk ( tabi bem aci cekiyorm unutamadim diye ). Benimle bulusmak istedigini soyledi yine umutlandirici cumleleriyle. Bende kizdim bulusmicam dedim seninle artik hevesim kalmadi diye. Oda tabi baya kizdigimi biliyordu bir yandan pismandi. Sonra ben bunu bir an engelledim dedim kendime eger boyle devam edersem daha kotu olucam ona veda etmeden engeledim orada. Olay bu simdi sizin bu duruma ne dusundugunuzu merak ediyorm lutfen bana yardimci olun hatamiyim ben artk unutamiyorm. onu bu hafta turkiyeye gidicem bana demisti ben seni bulurum sen istemesende dedi kafam cok karisik.
Uzak mesafe ilişkileri ( platonik aşk ), Görmedigin insana aşık olmak mümkünmü?
Cevapla