Burda görüyorum da genelde kandırmaya açık olarak görüyorsunuz sanırım gerçek hayatta da öyle mi
Ben gerçi 23 yaşındayım kazık kadarım :)
Ben gerçi 23 yaşındayım kazık kadarım :)
annem o şekildeydi ve şu an psikolojik sorunlar yaşıyor sırf o yüzden. hayatını paylaşacağın kişinin bu sıkıntısını paylaşmak 1 2 defa olsa neyse de her yıl birden çok kez bu sorunu paylaşmak insana hayatı sorgulatabiliyor. o yüzden önyargılı olurdum. ben ön yargılı olmasam bile babam bu olayı öğrenseydi evlenmememiz için her şeyi yapardı. o yüzden önemli bir sorun
Psikolojim iyi değil üstelik psikolojiyle alakalı bölüm okudum sağlıkçıyım kendimi aşmaya sorunlarımı çözmeye çalışıyorum anlatıyorum insanların teselli cümleleri komik geliyor kimse dertli insan istemiyor bla bla... Sonum annen gibi olacak eminim evlensem bile sıkılır benden
insan seviyorsa inan ki sorun değil. şahsen seviyorsam sadece şüphe barındırır ama ondan uzaklaştırabileceğini sanmıyorum beni. ama babam 1. dereceden yaşadı olayı ve bana şimdiden diyo öyle birini bulma engel olurum diye. bulduğum zaman napacak kim bilir. annemde şizofreni var ama öyle her yerde yazan cinsten değil. yani kendi kendine konuşup paranoyalık yapmıyor. mevsim değişimlerinde o sıcak samimi insanın yerini gayet resmi çekilmesi güç biri alıyor ve 1 aylığına sıkıntı çekiyorsun. yani yılda 2 aylık sıkıntı. geri kalanında melek gibi ve insan her şeyi yapar o melek gibi kadınla yaşamak için. ama sıkıntılı zamanlar da bayabiliyor bilemiyorum. annem olduğu için babam gibi düşünemiyor da olabilirm
Annen bipolar veya şizoafektif ben de öyle bir sorun yok ama şmdilik tabi
yaklaşık 25 senelik olay bu ve konulan tanı şizofreni. iğne oluyor. eskiden 2 haftada 1 oluyordu şimdi 3 ayda 1 oluyor. psikolojik sorunun çözümü olmaması büyük sıkıntı. evebeynlerin sıkıntısını çocuklar çekiyor. benden 11-12 yaş küçük kardeşim var ve babam annemi aldatıyor. kardeşimin ileride sıkıntısı olmasın annem gibi diye ve bazı sebeplerden dolayı durumu saklamak zorunda kalıyorum ve babamın suratına hiçbir şey yokmuş gibi bakmak durumunda kalıyorum. o yüzden psikolojiyle ilgili bölüm okumuşken kendini alabildiğin kadar sağlama almaya çalış.
Bence annenin tanısı şizoafektif bozukluk şizofreni değil sadece şizofreniye eşlik eden bipolar bozukluk var mevsim geçişlerin de değişiyor çünkü ilkbaharda coşkun sonbaharda depresif değil mi?
Aile süreci hasta yakınları da gerçekten yıpratıcı Aile yükü çok fazla sende tekbaşına üstlenmişsin babalar kendi keyfinde her zaman olduğu gibi evi toplayacak bir anne de yok. Gerçekten kardeşini bırakma ve öncede kendini
Bazı şeyleri bilsende değişmiyor güçlüler kalıyor hayatta o yüzden zayıf olmamak lazım psikolojik olarak da zayıfsan bitersin savaş daha iyi olmaya çalış kardeşinde sende okuyun olmuyorsa pes etmr imkan yoksa bul ben öyle yaptım yeni hedeflerim olduğunda aklıma sıkıntılarım bile gelmiyor boş kalınca kötü oluyorum
mevsim geçişi kelimesini yaşadığımız için biz söylüyoruz dokturun böyle özel bir söyleyişi yok. normalde her şeyi alttan alan sakin sevecen sıcakkanlı neşeli biridir fakat öyle bir an geliyor ki 1 aylığına gayet resmi soğuk her şeyden şikayet eden en iğrenç espriye dakikalarca gülen ama karşı taraf biraz cıvık davranınca laf eden hiç uğraşmadığı entel dantel aktiviteleri yapan kendisini bizden bağımsız görüp bizden içten içe korkan biri oluyor. ben doktoruyla konuşmadım rahatsızlığın adı hakkında annemle de konuşmadım. babamın dediği şizofreni iğne oluyor işte sen daha iyi bilirsin.
uzaklaşmak lazım şart. psikolojimin zayıf olduğunu düşünmüyorum fakat vücudun ters tepki verdiği oluyor. yüklenme olunca dışarı çıkıyorum arkadaşlarla 3-4 saatliğine unutuyorum olayları.
kişiden kişiye değişir. aile problemleri karşıdaki insanları genelde etkiler kararları bakımından ama gerçekten seviyorsa sorun oluşturmaz diye tahmin ediyorum. bu yüzden kimseye derdimi anlatmıyorum.
kandırır çünkü içerden yakalar ve oyunu bozacak ondan yana erkek yoktur. Abi olsa bile iş değişir. Abisi olan kıza hayatta yavşamaz o tipler. Niye? Abi varlığı ve iletişimi ile o oyunu bozar
Abim yok babam da var da yok hatta baya kimsesiz gibiyim annem de olmasa ama bu yaşıma kadar bunu belli etmedim dışarda hiçbir erkeklede yakınlaşmadım o kadar ama bundan sonra evlilik için olacak birileri ve ben çok korkuyorum sahipsiz bulup çektirmesinden
Olamazsın insanın ailesi bile kalmıyor yanında her şey çıkar ama sağol
Daddy issues denen olay nedeniyle gerçekten kandırmaya açık oluyorlar genelde. Duygusal boşlukta olan insanlar erkekler tarafından daha kolay kontrol edilir.
Ben bunun için çok potansiyel bir adayım tavsiyen var mı :(
Konu hakkında yüzeysel bilgi sahibiyim sadece. Babasıyla arası iyi olmayan kızlarda psikolojik yıpranma söz konusu ama tedavi edilebilir mi bilmiyorum. Terapiste danışmak lazım.
Soğuk bakar bence ama imkansiz değil tabi önemli olan Aşk Sevgi Saygı
Cevap
19Cevap
Aynen öyle herkes güvenme ben seni mutlu ederim huzurlu ederim hepsi boş laflar. doğru kişiyi buldun zaman bırakma o sorun etmez işte ozaman
Normal de sorun olacak bir şey yani?
Güvensizlik ilgisizlik bundan dolayı işte aynısı bende de var bu sebepten ayrıldın diye kaynak değişti mi sanki
bende dertleşeçek insan gözüyle bakarım anlat bakalım abine dertlerini
Maddi manevi aileden destek yok güvence yok üstüne ben onları düşünüyorum evleneecek yaşa geldim ama erkeklere güvenim yok duvar gibiyim haliyle yaklaşamazlar da çalışacağım aileme mi bakayım kendi hayatıma mı birde yaş aldıkça hep mutsuz geçen çocukluğuma üzülüyorum ve işin kötüsü ne dünyanın en mükemmel eşi ne de makam mevki bana o geçen günleri veremez
aynı durum bende de var para kaynağı olarak görülüyorum ve hep üvey evlat muamelesi görüyor ailem beni
İnsan heryerde insandır, art niyetli kişilerde her zaman planlı ve sinsidir bu senin ailenle alakalı bir durum değil
bilinçsiz şekilde metres olma ihtimalleri var ahlak öğreten olmadığı için herşey doğal geliyordur
Ilginç bir şekilde düşüncemi söyledin her şey doğal geliyor ama Allah korkum var ve kendimi erkeklere kullandırmak istemiyorum sevgilim dahi olmadı evleneceğim kafama yatan biri çıkarsa
Burda bir kesim dişi sineğe bile yürüyecek vaziyette yani anne baba ayrıymış bekarmış şuymuş buymuş pek seçici değiller o konuda :)))
annesının yanında kalan kız baba ozlemıyle büyüyor babanın sevgısıne muhtac kalıyor erkeklerde sevıyorum cart curttan sonra genelde cogu kanıyor
Kesin bir sürü hata yapmıştır bu kız. Uzak durmak lazım
Ne alaka ınsanın kendınde olacak bıraz da annen baban da bı yere kadar ondan sonra hayata atılıp yaşamını devam ettırırsın böyle düşünmenız saçma
@NurrAksoyyy anne babası ayrı kızlar öyle oluyor genelde
Insanın ıcınde olduktan sonra
23 yaşındayım benden temiz kız bulamazsın benim yaşımda, flört etmişliğim bile yok çirkin de değilim bak teklif eden çok oldu
Helal olsun o zaman.
Bende aynı durumda olduğum için daha olgun ve aklı başında olduğunu düşünürüm. Ne düşüneceğim?
Kader ortagi oldugumuzu dusunup ona merhametimden bir parca sunarim:)
Kendi adıma konuşayım bir art niyet düşünmem kandırmak falan
Evet öyle görülüyor. Çünkü siginacak bir dal arıyorlar genelde
Bu düşünceye sahip birileri varsa insan değildir bence
Bazıları öyle kızları özellikle seviyor
Saçma değil mi
şefkat gördükleri erkeklere hemen kanıyorlar.
Ben öyle değilim
O yüzden risk almadan evlenmek istiyorum da bitmiyor ki evlenince yapae yapacağını
Sorumsuz ilgisiz olur eve bakmaz her şeyi bana yükler falan babam da öyleydi bu da aldatmasından falan daha beter umarım annemin kaderini yaşamam
Benim de ayrı ne düşünmem gerekiyor.
Kızlar için daha farklı oluyor istenmiyor genelde
öylelerini kullanmak isterler hep
Ben kimseye söylemiyorum tabi ki onun dışında kendimi kullandırmam ama bilmiyorum evleneceğim kişiye söylesem ne düşünür
güvenmediğin kişiyle evlenme zaten güvenlikten sonra sorun olmaz bunlar
Sen de mı öylesin kazık kadar olan kız :)
Yok ya alakası yok!
her insan ayni değil
bişey düşünmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar