Ailesinin onaylamadığı kıza karşı erkekler nasıl davranır?

Eski sevgilimle ayrıldıktan sonra 5 ay normal şekilde konuştuk. Ayrıyken bile iletişimimiz hiç kesilmedi hatta buluşup görüştük. Sonra memleketine ailesinin yanına izine gitti ve gittiği an iletişimi bıçak gibi kesti. Arayıp sormadı, yazmadı hiç. Ben de ailesiyle vakit geçiriyordur diye seslenmedim. 20-25 gün hiç konuşmadık sonrasında ben "bir sorun mu var" diye mesaj attım ve yok dedi. O günden sonra çok soğuk davranmaya başladı. İstemiyorum soğudum demeye ve bahaneler üretmeye başladı. Sürekli tanımadığı kızları ekledi. Kendisini benden uzaklaştırmaya çalıştı. Birkaç kez de "ailem sıcak bakmıyor çünkü beni üzdüğünü düşünüyorlar" dedi. Gerekirse onların da gönlünü alırım dememe rağmen istemedi. Neden kafasının karışmasına izin verdi bilmiyorum. Aylardır bütün hesaplarından engelliyim ve hiçbir şekilde beni istemiyor. Sevseydi ailesine söz geçiremez miydi, veya neden fikri bu kadar çabuk değişti?
Ailesinin onaylamadığı kıza karşı erkekler nasıl davranır?
Cevapla