Bu kelimeler aslında muhabbet gerilince, konuyu tartışma platformuna taşıyarak daha ileri gitmemeye yarayan, uzlaşma anlamında kullanılan kelimeler gibi bana göre. Bunları yanlış mı kullanıyorum acaba diye de düşünmüyor değilim şimdi! Trip olarak belki; "heeee tabi, tabi..." "Hiçte değil!"..."Peki nasıl o zaman?" "😷" "Naparsan yap ya!" "Heee en baba sensin" "Ne halin varsa gör" "Ne tribi ya trip falan attığım yok benim, bak işine!" "Bi susta motor soğusun be..." "La havle..." bunlar ve daha binlercesi daha uygun olabilir...
Genellikle erkekler pekii.. yazarlar ya kıl olurum kızların kulandığı da hmm dır aslında bu trip değil bu ukalalık belirtisi yani karşısındakini tiye almama sen bilirsinde kırıldının göstergesi tamm senbilirsin gelme ozaman derler ,☘️Ama bu 2 si daha çok kullanıyor günümüz de 😂
Duruma göre değişir. Ama ben sıkça emoji kullanan bir insanım ve dalga geçer gibi konuşmam, eğer emoji kullanmıyorsam ya da dalga geçer gibi konuşuyorsam hatta her cümlenin sonuna 'tabi peki aynen' gibi kelimeler koyuyorsam, birazdan sinirleneceğim ve ağzına sçacağım hic bir şekilde ne mesaj nede aramaya bana ulaşamayacaksın demek oluyordur. Tribimi genellikle laf sokup sessizliğe bürünerek atarım. Hdhdhdhd
Ya tamam, boşver 😒 Evet sen haklısın 😌 Sustum, bir şey demiyorum artık Genellikle yüze bakmam, susarım, cevap vermem ama... Konuştuğumda kırgın ya da kızgınsam çok kırıcı olabiliyorum
Ben trip ataraken ya hiç cevap vermem ya da engellerim. Ama o trip değil gerçi. Ben sinirleniyorum ve sinirlenince hiç muhattap olasım gelmiyo direkt soğuyorum yani :/
Mesela ekşiden gelip buraya girince ve böyle ergence soruları görünce "nereden girdim buraya... " diye kendi kendime trip atıyorum ve 2 ay daha uğramıyorum.
En İyi Cevaplar