Trip atmak erken dönem işi olsa bile insan bazen dolu ve oldukça sinirli olur. Yanında ağlayacağın, dertleşeceğin biri yahut bir sevgilin olmazsa, durumu izah etmezsen insanlara olan tribin büyür ve zamanla öfkeye dönüşür. Bundan asıl ve asgari zararla kurtulmanın yolu da bildiğini korkmadan ama kalp kırmadan söyleyebilmendir. Yoksa kafanda kurmaya başlarsın kardeş. Konuşmakla halledilemeyecek bir şey yok onu gördüm.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Bir kaç tane daha varda neyse 😅😅
Tripkolik sensin yaz ekle 🤣 ben de senden öğrendim hep
İkimizde masterız kabul et 🤣
Asla sen benden bu konuda çok daha ileridesin. Lütfen mütevazı olma 🤣
Bilmukabele efenim siz daha iyisin 🤣🤣
Hepsini kullanırım ben; peki, neyse, eyvallah, tamam, amaaan sen bilirsin, sonra konuşalım, yazma
Trip atmıyorum
Tamam der kapatırım konuyu. Sadece eğlenmek için trip yaparım ben onu da karşımdaki bilir anlar zaten.
Neyse bakalım benimde biraz işim var sonra devam ederiz derim.
İyi
Tamam
Peki
Sen bilirsin
Gıcık
Uyuz 😅
Selam,
Trip atarken 'öyle olsun' veya 'sen bilirsin' derim genelde.
Trip atmayı kız kardeşimden öğrendim😂
Tamam.
Tm.
Ok
Sen bilirsin
Karışmıyorum
Aynen
Ok by
Sanane
Neyse
Sonra konuşuruz
Tm anladım
İyiyim.
Yok bir şey
boş ver vs.
Trip atmak erken dönem işi olsa bile insan bazen dolu ve oldukça sinirli olur. Yanında ağlayacağın, dertleşeceğin biri yahut bir sevgilin olmazsa, durumu izah etmezsen insanlara olan tribin büyür ve zamanla öfkeye dönüşür. Bundan asıl ve asgari zararla kurtulmanın yolu da bildiğini korkmadan ama kalp kırmadan söyleyebilmendir. Yoksa kafanda kurmaya başlarsın kardeş. Konuşmakla halledilemeyecek bir şey yok onu gördüm.
İyi tamam
Bi şey yok
Görüşürüz
tamam
Aynn
Bi şey demiyorum
Konuşasım yok
Neyse
aynen
peki
öyle olsun
sen bilirsin
konuşma benimle
yazma bana
bir şey yok
tamam
ok
işine bak gibi gibi
Sonuna nokta konan her cümle, (samimi kişilerde fazla dikkat etmem noktalamaya falan)
Tamam.
Yooo.
Bilmem ki.
kısa cümleler kuruyorsam trip değilde savaş borazanını çalıyorum demektir
Kime trip atim ki insan yok 😂 Aileye trip atılmıyor
Ben genelde sen bilirsin peki tamam neyse gibi kelimeler kullanırım
Tamam ozaman ben bişe demiyorum
Ben herşeyi anladım fazla konuşmaya gerek yok..
İyii
Diyorum 🧚♀️
Oke
Tamam
Bir şey yok
İstemez
Dinlenmek istiyorum
boş ver et
Boş ver
Peki
Farketmez
Sen bilirsin
İyi
Ben trip atmam, attırırım.
Trip atmayı bırak onunla daha konuşmam bile
Trip atmam
Peki ve anladım..
Sen bilirsin
Neyse boş ver
Sessizleşirim ya da çok kısa cevaplar veririm
Neyse, yok bir şeyim, siz bilirsiniz...
Tamam, peki, aynen, neyse vs.
İki üç tane var işte.
"Neyse ya bana ne..." 😂😂
Peki. Tamam. Haklısın.
He he Tamam
Tamam anlıyorum djjdjf
Sen bilirsin, küstüm, banane, iyi tamam
İyi ya ne halin varsa gör 😀
Peki
oluyor genelde
Emoji sayılır mı 🙄 😒
konuşmam ama tamam olabilir
tamam bir şey demiyorum
Trio atmıyorum. Direkt kavga çıkarıyorum
Tamam , sen bilirsin , peki , ok
" Neyse" veya "Ben kimim ki zaten" :D
Banane derim çoğunlukla.
Direkt yüzlerine vurduğum için trip atmıyorum
peki
Peki, tamam.
İyi tm byby
Tamam bişey demedim.
Trip atmam
Git o kız ""
Iyi derim..
" Tamam (: ,,
Tabii sen daha iyi bilirsin 😏
Neyse, yok bir şey
Ya bı git ya üff
Ben trip atmam. Tepki gösteririm.
Tamam ben uyuyacağım
Kesinlikle ok kelimesi
tamamm diye bağırmak
Tamam
Pek atmam