en uzak durulması gereken beyinsiz insan tipi.. ilişkiye hazır değilim , dünyanın en saçma sapan cümlesidir.. yalnızsan ve karşındakinden gerçekten hoşlanıyorsan başlarsın.. bu bizim fıtratımızda var.. yok çok hoşlanıyorum ama bir ilişkiye hazır değilim.. eski sevgilimle olan ateşli anlarımızın hayalini unutamıyorum der gibi bir şey olur.. o zaman da bakacak işine.. hazır değilmişmiş.. yemek mi pişiriyoruz , hazır değil daha.. olunca haber vericem.. yok yeaa
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
O zaman niye söylüyorsun? Ben mi hazırlayacağım seni? Diye sorarım... 😒
Karşılıklı hoşlantı varsa illa ilişki de ilişki, adını koyalım cart curt diye kafa şişirmeye gerek yok bence. Olacağı varsa olur zaten. Bazen akışına bırakmak lazım.
Zorlamıyorum ilişki noktasında kimseyi hazır hissetmiyorsa ve bunu söyleyebiliyorsa bu güzel bir şey kendini hazır hissetmediği halde başlayıp her şeyi eline yüzüne bulaştıranlardan iyidir bence
tuvalete gitmem gerekiyo derim ayağa kalkıncada kulağına Madem Alcaksın Laf Atma Karavana derim biraz bekler sonra baş harfleri tam sana göre bebeğim derim hesabı öder giderim kardeşş 😂
Sanki F1 yarışı... kazanmalıyım ama; pit-stop yapmadan da olmaz. Böyle adamlar, kadınlar yüzünden zamanınızı heba etmeyin. Hayat bu oluşumlar ile uğraşacak kadar uzun değil.
En İyi Cevaplar