Birine kapılmak sonrasında ne yapıyor diye düşünmeden yapamaya bir çare var mı?

Biriyle tanıştık. Iki kez yüzyüze görüştük. Aklımda hep bir kuşku endişe. Istemese tekrar görüşmezdi ama ya bir şekilde soğur uzaklaşır ya benimle görüşmeyi bırakırsa diye. Düşünmeden yapamamak sürekli merak etmek ne yapıyordur diye.
Bunaltmamak icin onun yazmasını aramasını bekliyorum.

Şimdi hafta sonu geldi çattı. Boşta evde düşün düşün bunaldım ve ne aradi ne yazdı hafta ici yaptığından farkli olarak. Erkeklere sorum hafta sonu bu kadar mesgul olacak neler yaparsınız? Oyle ki hic telefonunuza bile bakmacak kadar.

Biraz içimi rahatlatacak yorumunuza ve tavsiyelerinize ihtiyacım var.

Teşekkürler
Birine kapılmak sonrasında ne yapıyor diye düşünmeden yapamaya bir çare var mı?
Cevapla