Kim daha çok kindar ve yapılan içine oturmuşsa, birde illa ben haklı çıkıcam gibi bir düşüncesi varsa o eski dosyaları raftan çıkarıp , teker teker okumakta. 😆😀
Kadınlar cunki onlar yapılan hiç bir şeyi unutmaz Örnek: kadın- aşkım bu akşam ne yapsak ki sence napalim Erkek - aşkım yemek yicez çok yorgunum sonra uyumak istiyorum Işte bu mesela o gün özel bir gündür ama erkek bunu hatırlamaz neden cunki ödün cunki kalas yeri gelince kadında söyleyince kötü olur oysa beklediği ilgi allaka ama suçlu olan yine o anlamış değilim...
Erkekler de açıyor ama cogunlukla Kadınlar. Yine de bu zeytinyagi gibi uste cikmak icin degil erkekler yaotiklari seyi inkara gittiklerinde ya da unuttuklarinda hatirlatma amacıyla söyleriz asıl onlar zeytinyagi gibi uste cikmak icin hicbiseyi de unutmuyorsunuz derler. Hatayi kabullenip susup oturmak ne denli zorsa artik..
Bence kadınlar açıyor çünkü hiçbir erkek kanaatimce ve tecrübemle söylüyorum o kadar geniş bir hafızaya sahip değildir. olmak da istemez. oysa kadınlar bilmem kaç yıl önce bilmem nerde bilmem şu saatte bilmem şöyle yaptın diye bir girer cümleye valla değil dandanakan ilk insandan itibaren tarih kokar tüm ortam...
Biz kadınlar biraz daha meraklı ve kıskanç varlıklar olduğumuz için biziz elbette ama erkekte ilişki ilerleyince sınıyor seni. Gereksiz sorgulamalar ve kıskançlıklar falan daha çok bir açık bularak geçmişini bahane edip sana bye bye diyebiliyor ama kadınlar bir kaç gün trip😊
basina kalkmak cok agir biseydir. cok yanlis gecmisi acmak onun icin gelecegmizde yapicagimiz hareketleri ve davranislarimizi dikate almaliyiz ama bunu genelde erkekler yapar yani bana oyle denk geldi hep yani benim gordugum bu.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben asla açmam. Kadınların hafızasından korkuyorum. O bir açmaya başlayınca eyvah eyvah 🤭
Bn insanları kırmayı sevmem bir şeyi unutmam ama hatırlatmam da daha çok eşim eski defterleri karıştırıyo (ortalığı karıştırmayı çok sever de) sen şöyle yapmıştın şöyle oldu gibisinden hiç susmaz.
Benim için geçmişinden daha çok geleceği önemli.. Geçmişte ne olmuşsa olmuş ama mühim olan gelecekte nasıl olacak.. Ama benim hafızam çok kuvvetlidir soracaksam herşeyi hatırlatım ve hatırlatırım...
Kadınlar açıyordur erkekler okadar hata yapıyor ki ondan kaynaklnıyord galiba 😂 bri müddet sonra kadın dolduğu için her kavgada eski defterleri açıyor bence ama doğru değil tabi
Kadin telefonunu koydugu yeri unutur ama yillaar once 15:45 de kuyumcunun onunden gecerken soyledigin bir sozu unutmaz😂 #kadınunutmaz
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Erkekler desem yalan olur, kadınlar. Dosya sistemimiz var resmen. Gün, saat, dk hepsi o tartışma anında tabakta servis edilir. Kadın çünkü o'nun o hoşuna gitmeyen davranışını unutmaz kayıt eder zamanı gelince de patlar.
kadınlar herşeyi unutur ama geçmişte olanları asla unutmazlar bence bayanlar hemde harfi harfine hatırlarlar difriz de saklarlar ısıtıp ısıtıp önüne getirirler
En İyi Cevaplar