Merhabalar arkadaşlar çoğu insanın problemi olan kilo probleminden bendede var size şöyle bir soru sormak istiyorum fotoğraflar bana ait bu arada acaba göbekli erkek mi tercihiniz ya da kaslı mı bu arada aşırı kilom var mı 😂
Göbekli erkek mi yoksa zayıf ve kaslı mı tercih edersiniz?
Şimdi öyle göbekli birine benzemiyorsunuz. Hafif kalıplısınız. Benim tercihim standart Türk erkeği. Kaslı insanlar kız tavlama peşinde. İnsanın iç güzelliği bence önemli olan. Dış görünüş değişebilir. Siz kafaya yakmayın. Tek sıkıntınız kilolarınız olsun
Ay dün bir tane senin gibi iri biriyle tanıştım o geldi aklıma nasıl yakışıklı geldi gözüme ya ki ben yüzücüyüm sporcuyum bak yanında boyum olmasa minicik kalacaktım sen de iyisin bak bizim nesil baya kendini toparlamış helal olsun
En İyi Cevaplar