
Sizi tanımadığını iddia eden eski sevgiliye kendinizi nasıl hatırlatırsınız?



Unutulmak zor olsa gerek, unutamadigi geceleri hatirlatarak hatirlanma cabasi daha da zor olsa gerek.
Yalniz yazan eski sevgiliyse hakketten hatirlamiyorum ayagina yatmak düz aptallik olmali.
Her neyse tencere kapak diye düsündüm paylasimi görünce.
Iki ezigin drami 😂
eski sevgiliyle ne diye muhatap olunur ki hele bir o soruyu da sorsun
asil o kim ki :@ :D
oylee :D
Candan vazgeçilir sözden geçilmez. Acını yaşarsın ama eskidir bir kere. Hatayı bir yapan 2 de yapar. Seni bir yarıda bırakan 2. Dede yarıda bırakır. Boşver eskileri
Ruhunda bir zamanlar piknik yapıyorduk ve sonrasında doğa ile bütünleşen sevişmelerimiz vardı :D
Cevap
12Cevap
Eski sevgili tuvalet kağıdı gibidir !
Söyleyecek bir şey yok lafı koymuş. Esaslı kızmış. Konuşmaya devam edersen daha da batarsın.
Detaya pek hoş bakamadım.
Ben olsam "zamanında çok sevdiğin kişiyim" derdim
Beyni olmayan insan nasıl hatırlayabilir ki qnq derim
Eli kimin cebinde belli değilmiş ki böyle diyor yanıt vermezdim.
Beni hatırlamaması diye bişey olmaz kimsede o etkiyi bırakmadım adımı söylesem yeter 😏
Birileri özelin özel kalması gerektiğini söylemeli sanırım bazılarına. Gerçi bana neyse.
Ne bok yerse yesin eski meski umurumda değil.
kiz illa seni sevmekk zorunda miii sen onun icinn bitek serefsizden baska biri degilmissin demekki
ayrica unutulmaz gece ne sacma olan sensin
😂😂
Hani bir zamanlar ağzına s... Bir kız vardı ya işte o benim derim.
Demekki hayatina cok kisi girmis ve unutulmaz geceler onunlada olmus yoksa hatirlardi tek olsaydin
Çok büyük koymuşum ki aklını oynatmışım yerinden derim :D
Altimda adimi sayiklaya sayiklaya cigliklar atiyordun ne cabuk unuttun derim 😏
Demek ki o kdr eskisi var ki hatırlayamaması cok norml
çıkaramadım dedi..
oo baya sokmuşlar demek ki dedim.
(18 yaşındaydım utandım sonradan)
Bozulurum herhalde susarım artık
Hatırlamadiysa öyle kalsın hatırlatmaya çalışmam
Ah yazık kıyamam 😂😂
mümkün değil hatırlamak zorunda
Hatırlatmaya çalışmam.
Karakterinden sonra hafızanı da mı kaybettin çok yazıkk👌🏻
Yanlız şeytan ayrintida gizli 😀😀😂😂 unutulmaz geceler ha
bana yazıyon dıyen sen mısıın len :D
Manyak seni😃 böyle bir şey düşünmeme gerek yok.
Gercekten hatirlayip hatirlamadigina bagli😄
Hatırlamıyorsa ben de hatırlatmam
Yalandan biri ölse önce sen ölürdün derdim
eyvallah der yoluma bakarım..
Şimdi söylersem kesin 7 x perim gider
G. tumle gulerim
Hatırlatmazdım
Yanlış oldu pardon derim
Hatırlamama ihtimali olduğunu pek sanmıyorum
Söverim
Hatırlatmam
hatırlatmam
Umrumda olmaz ki.
Boşver bro
Gülerim.
Merhab
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar