Bazı kelimeler vardır geri dönüşü yoktur ağızdan bir defa çıkınca geri alamazsın, peki almak mümkün olsaydı bunu yapar mıydın?

Bazı kelimeler vardır geri dönüşü yoktur ağızdan bir defa çıkınca geri alamazsın, peki almak mümkün olsaydı bunu yapar mıydın?
Seni istemiyorum artık dedi adam seni tanımam hayatıma almam büyük bir hataydı..
Bir anlık öfke krizinde bu cümleleri söyledi kadına..
Kadın bir şarjör mermiyi kalbine boşaltılmış gibi hissetti bu cümleleri duyduğunda
Ölmeden ölmenin bu olduğunu anladı..
Öylemi dedi sesi titreyerek gerçekten böyle mi düşünüyorsun
Evet dedi adam tok bir sesle istemiyorum..
Kadın akan göz yaşını sildi;
O halde bir gün bu sözlerine pişman olup gelsen bile kapıma seni asla affetmeyeceğim benim için ölüsün dedi gitti.

Çok seven adam ve kadın böyle ayrıldı işte öfkeyle söylenmiş sözlerin kurbanı oldu adam kadın ise gururunun..

Söz ok gibi yaydan bir defa çıkınca geri dönüşü pek mümkün olmaz insanlar düşünmeden söyledikleri sözlerin kurbanı olmuşlardır bu yüzden çok defa.. Pişmanlıkların pek faydası yoktur zira geçtikten sonra geçen..

Peki bir şansınız olsaydı söylediğiniz o sözleri geri alma fırsatınız bunu yapar mıydınız? Belki o sözleri hiç söylemeseydiniz şu anda daha mutlu olurdunuz kim bilir, bu ihtimali değerlendirir miydiniz?

#DengesizBirAdam
Bazı kelimeler vardır geri dönüşü yoktur ağızdan bir defa çıkınca geri alamazsın, peki almak mümkün olsaydı bunu yapar mıydın?
Cevapla