
Sevmek ne uzun kelime...
Derin deniz mavisi...
Ne zaman geleceksin?

Sevmek ne uzun kelime.
Derin deniz mavisi.
Ne zaman geleceksin.
Gelsen ya.
Güzel buralar.
Hem sana bütün olmayı öğretirim.
Göğsünde kaybolurum hüzünlendiğim dakikalarda, çünkü senin omuzlarında ağlamanın deniz manzarası var.
Giderdin dedim, gittin..
ve gittiğin kırk gece sana uyudum.
Aklım ödünç, ellerim yanlış.
Ama sen yine de gitme.
Gidersen peşinden gelmem ama kalırsan bu masalın sonunu birlikte öğreniriz...
Eğer bendeki hisler gerçek olsaydı o da beni aynı şekilde severdi
Kendime dönüp sorarım bunca zaman neden seviyorum sanmışım?
Geçmişe ve acılara tutuklu kalma bugüne sunulmuş mutlulukları kaybedersin
Seviyorum dedigi halde bir süre sonra sevmiyorum derse sorarim büyük ihtimalle..
Ama sormam normal sartlarda..
Cünkü onu sevmem icin o bisi yapmamistir büyük ihtimalel ben sevmisimdir.. :/
Sordu biri cevap veremedim.. allah kimseyi karşılığını alamadığı aşka da karşılıklı veremediği sevilmelere de düşürmesin.. ağır yük
Eyvallah hocam
Cevap
17Cevap
9 yıl sevdim gecen sene bizden bişey olmaz dedi ümidimi kestim bende şu an biriyle flörtleşiyorum yeni bir sayfa açmak zorundayım hayatıma ona gelince de her zaman beni neden sevmedin diye sormak isticem ama mesaj atıp bu soruyu sormaya cesaretim yok..
Hayır sormam. Aşırı inat ve gurur yapar suratına dahi bakmam.
Daima önüme baktığım için bu soruyu sormam saçma olur.
aşklar karsilikli olmali kiz veya erkek sevmiyorsa sevmez zorlamanın bir manasi olmaz. sen onu begersin ama o seni begenmez begendigi insan sekli veyahut tipi degilsindir olay bu kadar basit
Sorarım derdim sen sevmenin ne demek olduğunu hiç bilir msn depderin upuzun bir deniz mavisi ama sen ne anlarsn hadi şimdi git yolun açık olsn: )
beni neden sevmedin değilde 2 yıl neden sever gibi yaptın
Oda severdi de bir işi falan çıkmıştir gelir o kesin severdi yoksa.
Sormazdım sevmemenin nedeni olmaz sevmedi işte kalbi ısınmadı sevmedi bu kadar basit
sorulmaz ki; karsindaki insan da zaten neden oldugunu anlatamaz.
Hep sormak istedim ama küçük düşürücü geldi, sanki sevgi dilenir gibi.. Sonradan çok iyi anladım ama
O kadar yüzsüz olamam sevmediyse sevmiyor işte yapacak bir şey yok
Zorlamanın anlamı yok. Tüm bu aşkı yaratan beynime hükmeder siler unuturum
Beni sevmeyeni bnde sevmem. siler. atarim vur kicina. Tekmeyi
Asla.. Aynı derecede ben de uzaklaşırım nerden inceldiyse ordan kopsun..
Yük ağır çekilir gibi değil ama sormam. Herkesin gururu var sonuçta
Ben sevmediklerimi neden sevmedim diye sorarım kendime
Benim sevip sevmediğimi daha bilmiyor.
Yani ağzımdan duymadı ama eminim ki ona bakarken dolan gözlerimden anlamıştır yani, belki..
10 yıl 8 ay 5 gün.
Beni neden sevmedin diyemezdim herhalde. Ya da belki derdim bilmiyorum.
Sormam sevmiyorsa sevmiyordur bunu kabullenmek cok zor ama bir zaman sonra kendi kendine kabul ediyor insan karşılıksız sevmek zor Rabbim kimseye vermesin böyle bir şey tabi sevmekten de vazgeçmem istesede insan olmuyor zaten sadece alisiyorsun.
Sormam tabi egoist olucan bu konuda beni sevmiyorsa lezdir diyecen 😂
uzun süre kimseyi beklemem..
o yüzden de böyle bir soru olmaz..
Sorulur ya okadar beklemişim bari niye sevmemiş soruyum be kardeşim
İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiçkimse için acele etmez
Sorsam ne değişecek ki sonuç aynı. Kırılıp üzüldüğünle kalırsın
Geçmişte öyle biri vardı. Ben soramadan vefat etti...
sormam kesinlikle hayat neden keşke diyecek kadar vakit az
Bu soruyu melankolik insanlar sorar.
Hayır sormam :)
#HacıEmre00
Sormayın bile bile kalbinize sıkmayın.
Sorgularsin ama soramazsin, Allah düşürmesin..
Seviyorum deyip de sevmediğini görürsem sorarım..
Sorarım bir ömür acaba neden diye kendimi yemem
Sormam. Sevseydi gelirdi paşa paşa da severdi.
Sormam, fotoğraf çok güzel anlatmış.
Ben nedenini biliyorum. Sevilesi bir yapım yokmuş
İnsan neden severken beklerki tuhaf bir durum
Hayır. Ayrılır giderim hiç de umursamam.
Sorsan kaç yazar? Sormam hiç bişey
Çok saçma ama sorardım kesin. :/
Sorulmaz. Kendine bile sormamalısın bu soruyu.
Sormam 😂 karşılık alamadıysam beklemem çünkü
Hayır sevgi sorgulanacak bişey değildir
uzun sure severek beklemedım
Sormak anlamsız olurdu.
Sormam soramam kendi içimde kendimi yerim
Görsel icimi dağladı resmen
Ne sorcam yaa sevmemişse sevmemiş yol alsın
O an ki psikolojime bağlı
Sorulamazdı herhalde.
Cok igrenc bir hiss ya
Diğer kiz daha güzeldir o yüzden*yaşanmıştır
Sorulmaz o ya
Soramam.
Sormadım.
Sormam.
Sormam 😏
Sormam.
Sormam gururumdan
Sormam
Hayır
Sordum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar