Çok sevdiğiniz halde size karşılık vermeyen kişi, bir süre sonra seviyorum dese yine eskisi gibi sever miydiniz?

"Yarım bıraktığını başkası tamamladığında pişman olur insan"
"Yarım bıraktığını başkası tamamladığında pişman olur insan"
Çok sevdiğiniz halde size karşılık vermeyen kişi, bir süre sonra seviyorum dese yine eskisi gibi sever miydiniz?
Cevapla