Yok mu şöyle kıvırcık saçlı minyon bir tip kız, evi arabayı tarlayı üstüne yapalim 😂😂
Değil mi hemcinslerim?
Değil mi hemcinslerim?
aslında burda genelleme yapamayız :D çünkü kıvırcık olup kısa olup tipsiz olan var ama huyu güzel olan var birde kıvırcık güzel ve kısa olan kızlar var onların yanına yaklaşılmıyor lanetler ama şu zamana kadar kıvırcık ama gıcık bir kız görmedim yinede kıvırcık uzunlara yakışıyor ya XD
Kadın dediğin at gibi olucak, böyle dıgıdık dıgıdık misali laf atarken bile temelden atmaya baslicaksin böyle ayaklarından kafasina kadar off off diye 😂😂
Kıvırcıkta sevmem, dalgalı favorim ayrıca.
Sen isi bilmiyon sen git
Ben bilmiyorsam, Sen yandın çünkü sen hiç bilmiyorsun 😂
Bir kere bu benim görüşüm. Ben sarışın ve uzun boylu kizlardan hoslanirim panda gibi kisacik sevmem, sen panda seviyorsun demek ki o ayrı.
Lezbiyensin sanrm
Konu dışısın, git burdan 🤨
Kızlar hakkında yorum yapmam lezbiyen olduğumu mu gösteriyor?
Evliyim ve 2 tane kızım var :)
Ve bu arada, minyonum ama hiç minyon olmaktan haz etmedim eşim bile bunu dile getiriyor. Bence sen bilmiyorsun sorunu kapat ve uzaklaş buradan.
Zevkler ve renkler tartışılmaz
Sen kendinden ve eşinde yola çikarak bunlardan bahsediyorsun ama benm/bizim görüşmüz farkli
Üstelik sen evlisin ve senin kocanda senden şikayetçi yani bu durumda sen kendi sorununu düşün, bu yüzden buradan uzaklaş çunku bu soru seni alakadar etmiyor 😉
Senin sorunun seni aşmış zaten 😏
Çok canımsın varyaa ohoo Allah ailene sabır versin hayır yani bu kadar ukalasini hayatımda hiç görmedim
Hatta aptalın tekisin Çok yaşa
Neyse bu beyinle pek yasamazsin saten renkler ve zevkler tartisilmaz bu benim görüşüm dediğim de sen işi bilmiyosun diyen mal bendim sanki
Kızmış belli, neyse bye sana 😂
Senden pek haz etmedim ama olsundu.
Eiq için teşekkürler... :)
Haz etmemeye devam et, sistem otomatik vermiş eigi
Al tepe tepe kullan
Ahahhaahah 😂😂 sistem bile benden yana demekkiiim
Ah, cook teşekkürler ks can*-* 💕
sistem sana girsin :D kjsdskjds
Katılmıyorum
Kıvırcık saç uzun boya gider
Kısa kız kıvırcık olunca iyice kısalaşıyoe
Cevap
3Cevap
Kıvırcık 👍minyon 👎😅
bir şımarıp gidicem 😅
Bizi de bela diye yaratti herhalde 🤣🤣
Size oalleahh bölea okimiş 😂😂😂
Kıvırcığım ama boy 1,68. Neyse artık 😂😂
Muhtemelen 😀
Evet olabilir 😊😊
Sevmeyeyim diye yaratmış
Tahminen
baya komik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar