AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Kızla yakınlaş, arkadaşlık kur. Sonrasında o kıza kısmet ayarlarsan sorun çözülmüş olur belki
Sacma dusuncelere girmen gereksiz. O kanindan biri, sen karışırım. Yerleriniz tamamen ayrı.
Kıza daha dikkatli davranmasını, rahatsız olduğunu söylemelisin.
işler çetrefilli. senden önce ki gelin adayı belki de. işin zor. allah sabır versin
normal bir şey değil eşine rahatsız olduğunu söyle
Tepkini koycan napcan senin kuzenin eşinin karşısında seni kucağına alsa kan çıkar
O onun kardeşi böyle birşey düsünme kendini doldurma eger samimiyetleri seni kizdiriyorsa sen esini taniyamamissin birlikte uyusalar dahi ben kizmam bilirimki canı kardeşi
Yuh ya o derece fazla ama kucağa atlamak bence Esin’in külagini cek sen
Direkt ben aradan çekişiyim siz mutlu olun kuzeninle dersin
bence eşinin kuzeni olayı abartmış kuçağına atlayıp öpmek nedir her ne kadar birilikte büyüselerde böyle bir şey saçmalık
Çok ilginç ve tedirgin edici gerçekten her an her şey olabilir
Bu durumu eşinle konuşmalısın empati kurmalı aynı şeyi sen yaparsan kabul edermi?
onlar senden habersiz yiyişiyolar sen kalbini bozma yakında kokusu çıkar
her hafta sonu gelebilirim
Durum vahim dikkat et o kıza belliki eşinde gözü var
İnanma bir erkekle bir kız hiç bir zaman böyle samimi olmamalı doğru bişey değil benim eşim kuzeniyle bu kadar samimi olsa asla kabul etmem
yanı buna sız degılde eşiniz kendısı bırsey yapmalı tamam samımı olunur bende oyleyım ama evlıyken o kadar olmaz
benimde kuzenim var ne varmis samimiyette ne boktan onyarglariniz var
Sende eşinle beraber kuzenine gittiğinde onun kucağına atlatsın
Söyle eşine arana istersen bir mesafe koy diye bu ne samimiyet de.
bir daha o kızla bu şekilde yakınlaşmicaksın vb sert bir dille uyar
sen de beni öp gel kucağıma atla çok mantıklı bu bakk :D
Ne var bunda? Bakış acında sorun var bence.
Ne mi var bunda? Sen fazlasıyla geniş güncelisin bence normalden ziyade anormal bir durum bu
Sen yokken o vardi yanliz ayrıca yakınlık ve samimiyetse boyut o onla direk kan bagi var senle imza. Kardes kusura bakmada kafandaki neyse bakisinda o. Ben yillardir kuzenlerimle abi kardes gibi sarmaş dolas iyi kötü yapyakiniz. Ensest dusunmeye gerek yok koynundaki adami zaten tanimiosan bence direk boşan onlar kuzen ölene kadarda kuzen kalacaklar.
Ben yokken o vardıysa o zaman onunla evlenip onu koynuna alsaymış daha mantıklı bak. Evlenmişşe zaten bazı seyleri göze almıştır bu kişi değil mi? Beyfendi modern dusunucem diye cok pardon da pezeven... mişsiniz bu daha da açıklaması yok aynı şekilde sen de eşine musaade edersen yine aynı düşüncedeyim. Samimiyet vardır samimiyet vardır o ince cizgiyi kacırmamak lazım benım dusuncem bu dur modern bakış açısıyla şu gevseklıgı karıstırmasanız her şey daha güzel olacak
Hep bagnaz hem ensest biri ile bu kadar kalitesiz kelime ve görüşün oldugu senle daha tartisamam.
15 16 yasında çocuk değilki bunlar yaptıkları normal karsılansın onu da geçtim yetişme cagındaki cocugumuz kardesımıze vs bile bir süre sonra bunların yanlış oldugu öğretilir gel gelelim koskoca adam ve kadın hiç bir şekilde masum ve normal değil sacmalık!
Allahtan ensest ve bagnaz kelimelerini ögrenmıssın 😂
Cocuk gelin edilmis varos bünyene gülüyorum ama sana damat olana aciyorum kardes gerçi banane oda köylündür hahaha. Statü, gelecek kaygısı olmayan ailenin verdigi edep bilgileri vasatmis onuda anliyorum yaş/konum/dusunce çerçevesinde. Körkütük bayır gülü çıkıyor yanlız bunlar birleşince. Neyse Koynundaki adami güzel kardeşim kuzenine kaşar gözüyle bakan senin bilim insanlarınca incelenmen lazim bence. Bildigin fetiş bu ya
Hahah yobaz ve gericimi oldum simdi peki senin gibi at gözlü böylesine rahat olmaktansa gerici olmayı tercıh ederim sana ne desem boş maalesef (: yarın bir gün karını kucaktan kucağa hoplatırsın (:
Nikahima alacagim kadına güvenirim ben. Kalkip buraya kocam güzel kardeşim mi kuzeni kaşar mi diye yazmam varoş veelet
Köylün demişsinde yaşadığım yeri yaşam tarzımı görsen İnan utanırdın bu dedıklerınden sen o kafanı bakkal daki ürünlerin arasından kaldırda bir hayata bak gerçeklerle yüzleş bir oksijen girsin kafana bu kadar masumane bakma her seye tamam akıllı çocuk ından sonra gel bana akıl ver hadi (:
Bak güvenmek cok ayrı bir şey bu yapılana susmak cok ayrı bir şey konuyu saptırtma güveniyorsun diye onun bunun altına at o zaman ay bu nasıl bir beyindir yarabbbimmm acınası iğrencsin tek kelime ile daha fazla konuşamıcam güvenmek ve bu yapılanın arasında dağlar kadar fark var önce bunu algıla gel sonra tartışalım hadi simdi git biraz daha konuşursan kaldıramıcam komıksın cğnki
Sen manhattanda yasasan ne olur kafayla. Kafa hala çomar. Seni vizeyle almalari lazim metropollere bence :)
Bakkal derken burasi audi bmw lancia ve jeep yedek parçacisi arabamda 5.20 m evim bekar atasehirde, yuksek lisans yapiyorum muthis arkadas cevrem var. Satranc filan severim ama utanilacak veya hava atilacak bir maddiyat yerinede koymuyorum kendimi. Ayrica bakkalin neyi varmış kardes? Sen bu yasta inek bir ev hanimi olmussun hemde çılgın fikirlerin bolca oldugu ki sen bayagi bayağı bayir gülü geldin bana ama neyse agada sensin pasada ama kocanla kuzeni senden daha paşa. Asmislar sapık onyargilari.
Salak herif güveniyorsan bitmistir. Gotunde avradinda atinda silahında guvendedir canım ne alaka ayri şeyler mal degnegi ya hahahahaha. Hayir kuzenin nasıl oturuyor kucagina boyle dize mi tam kucagami merak ediyorum kahkahalar esliginde aile dramı hahah. Ya abartiosun bagnaz yapın kiskanclik krizlerinde ya da esin çılgın. Ama pis seyler yapan es uluorta boyle olamaz. Azıcık cin psikoloji dusununce ortaya cikiyor ama sen burada rezilleri oynuosun. Ben seni artik ger gordugumde gulerim güzel kardeşim kocali 18lik hürmüz filan ahahh allah gostermesin ya bu algı senin sucun.
Ağlanacak haline gülüyorsun ya belki dikkat cekmemek için uluorta yapıyorlar o da olabilir değil mi ayrıca burda basından beri kuzenı kucağına atladı aldatıyor diye bir kelime gazından cıkmadı bak senın zihniyetin bu İşte aldat aldatma etik değil hadi daha ileride yiceğin boynuzlar sımdı cıkmıs gözüküyor bu arkadasımızda cagre arıyor farkında olayın da sen botnuzlansan hala bu kafayla farkına varmazsın zaten Allah’ın modern pezosu hadı uza ugrasamıcam boş muhabbet senı 😀
Dostum merhaba, yaşam tarzını sorgulamak değil amacım kesinlikle haddime de değil tabi ki ama sana bu olay nasıl normal geliyorsa anormal gelen insanlar da var ki aynı duurmu benim eşim yapsa diye düşündüm bu durumu ama kabul edilmesi korkunç bir olay benim açımdan yani sen nasıl büyüdün, büyütüldün bilmiyorum ama bu olay bize göre aşırı genişlik oluyor ve bunun yobazlıkla alakası yok. Örf, adet ile alakası var. Adabı muaşere denilen birşey var sonuçta. Tamam kuzendır yeğendir vs. akrabadır yakınlık gösterirsin ama bu şekilde değil. Eş demek, evlilik demek sadece yatak odasından ibaret birşey değil, böyle bir durumda eşinin kırılabileceğini kadınlık gururunun incinebileceğini düşünmen gerekiyor ki bunu sadece eşin için değil kendi şahsiyetin için de mesafeli tutman gerekiyor ( kendi görüşümi şahsiyetine birşey dediğim yok) yani sana normal gelebilir ama anormal gelen insanlara bu şekilde hitap edemezsin dostum
Hahahahaha çocuklarımıza bile diyr yorum yapınca cocugım olduğunu evli olduğumu düşünen bir kapasiteden ne beklersin ki işte ben böyle asalak boş yorumlar şaşırtmıyorsun komıksın lütfen ricam daha da yazıp kendını düşürme hadi iyi aksamlar 😂😂😂😂
@Emreozdere55 tebrik ederim baktıgında sözde bu kadar modern düşünceli bir insan nasıl olurda kadınlık gururu açısından bakamaz değil mi? İlginc her şeye aklı eriyor biliyor sözde ama o acıdan bakmayı dusunemıyor o da ayrı bir ironi
Dostum ben kuzen pantolondan adamin seyini dışarı alip anal seks mi yapti dedim ben anlamadim? Yahu kız 18 yaşında cahil ailenin bağnaz kızı. Dizine oturmus esinin kuzenini kıskanıyor bunu anlamiyorum ya. He böyle degilde icinde cevirdiyde adamin malzemeyi zaten burada yazmanin anlami yok güzel kardeşim aile yapindan biz tiksinmek zorunda degiliz boşan ya
Lan ne salak bisey çıktı bu ya ne zır cahil ya. Tamam lan kocan güzel kardeşim kuzenide kaşar offf ammada gevşek ciktiniz ya ahhaa
@MoonyMan Tamam kız cahil olabilir ama erkeğin hele ki evli bir erkeğin, o olgunluktaki bir erkeğin buna müsade etmesi normal mi sence?
@sukayraa Dediğim gibi kendisinin yaşam tarzına müdahale edemeyiz elbette ama bu olaya anormal bakanlara yobaz demesi onun sadece kendi doğrularına inandığı bir insan olduğunu gösterir
@Emreozdere55 kaşar diye bir şey cıkmadı ağzımdan şimdiye kadar dikkatini çekerim daha da konuştukça batıyorsun susmalısın bence
Tamam biz cahiliz yobazız bir sen akıllısın ok 😀😀
@sukayraa kaşar diye birşey demedim ben? Ben mi konuştukça batıyorum?
@Emreozdere55 sana değil diğer boş muhabbete dedim
@sukayraa Ne bileyim beni etiketleyince, herneyse..
@Emreozdere55 yok yanlışlık oldu da bosuna ellerini yorma arkadasım sende 29 yasına gelmıs ama beyin olduğu yerde tökezlemiş ne desen boş
@sukayraa Böyle şeyler görünce kendimi pek frenleyemiyorum, içimdekileri yazmaktan alıkoyamıyorum. Hani tamam kendin bu zihniyete sahip olabilirsin o senin problemin ama bu olayı normal görmeyen insanlara hatalı, suçlu muamelesi yapıp hakaret edemezsin böyle bir hakkın yok
18 yasindaki cahille sohbet edersen bu olur neyse sen bu kafayla 30 a kadar kocaları seda sayan gibi 4ler 5 lersin ama muhafazakar namuslu geçinirsin biz sapık. Haha neyse hayat sana zor ben her türlü akıyorum zaten
@EmreCim adamin tarzi o kdr bozukki güzel kardeşim bile etti beni ki ana avrat sovecektim ailenin durumu aklima geldi zaten gol olmuslar gerek kalmadi. Medeni olan biz ama onlar aslında bizden genismiste habersizizmisiz. Neyse buda bir tecrübe oldu bize :D
herkeze iyi günler allah kurtarsın kardeş diyeyim bayağı epic bu durum.
Muhafazakarmı yemın ederim aglancak zihinşyete sahipsin muhafazakar değilim gezerim tozarım içerim gülerim kahkahamı atarım istediğimi yaparım ama edep ve ahlakımı aşıcak şeyler yapmam ya da başkalarının hoşnut ılmucagı şeyler okey senın düşüncene zıt düşen birine ne zaman ki yobaz gözüke bakmazsan İşte o zaman senı tebrık edicem akıllı cocuummm (:
Onlar isi pisirmistir zamanında 😃😃 kendimden biliyorum
Kac yasinda bu kuzen😳
25 yaşında çocuk falan değil yani, benden 1 yaş eşimden 3 yaş küçük
Ovvv allah yardimcin olsun ama engelle gulum hos degil
ikinizin burcu ne o kizin burcu ne
Ben basak burcuyum eşim boğa, kızın doğum günu araliktaydi galiba tam emin değilim
yay burcu o zaman
bende yayim 😂
ben sana diyim yaylar fena oluyor
seni azarlamasina gerek yoktu keske soylemeseydin benim dayim evlendigi gunn yengem beni dayimin sevgilisi zannetmis kiz bir hafta aglamis cus yuh dedim beb😂
sonra isteee yegeni oldugumu ogrenince gulmus😊
ben cokk sasirdim yengemin Aglamaktan gozlerinsismisti😂
Sen nasıl davranıyordun ki
bu yengem beni tanimiyodu dugund dayim yanimageldi niye yanagimdan makas aldi diye sevgilisi zannetmis benj oyle iste
ne bilimmm
sonra zateb ozur diledi ben cus dedim yengemin annesi geldi gulerek anlatti😊
Yani zaten gülerek anlatılacak bisey jsjsne
yav ben napimm benim hicbisey umrumda deg l zaten dedim yuh cusss yani
Artık kadına nasıl hissetirdiysen kendini öyle sevgilisi sanmış jsjshs
ne bilim sey demis arkamdan cok guzel giyinmissin cokk guzelsinn ben sasirdim zaten ne bilimm niye kiskanirki insn
Bir kadın olarak kendine sormalısın neden kıskanır ki diye?
ben daha 20 yasinda bekar kizim
sevgiliye karsiyim erkekler beni ilgilendirmez
Öyle diyorsan öyledir aksini söyleyemem ben
yaniii
O kıza koca bul hemen. Emin ol yüzde yüz çözüm
Buna eşinden bahsedebilirsin
Nedenki
Troll sorulardan bıktım, ne işsisiniz ya 😏
Kucagina zipliyorsa, problem var haklisin
Ne oldu var mı gelişme 😅
Kuzen ayağı g*t ayağı 🙄
Eşine dikkat et ve konusarak tedbir almasını sağla
Kız yol bulmaya çalışıyor
Kuzeni evden ufak ufak yolla.
İnanma Sakın normal değil Uzak tut
Ben olsam o kızı Parçalamistim
ya kim olursa olsun kucağa oturmak ne demek
Oturmak değil kucağına atlıyor ayakta hep bir sarilmalar opmeler, canimli konuşmalar falan
ya hani sarılır öpersin ama bir edebi olur yani kim olursa olsun
Bunu konuş esinle , rahatsiz olduğunu belirtir.
E bunlar çiftleşmiş de olabilir geçmişte
Ewe düşen yıldırım olmasın dikkt et bacım 😀
eşinizle ciddi bir şekilde konuşmanizda fayda var
Saçını başını yol o yellzn
Hayırlısı olsun.
Eşinle konuş
Eşine rahatsız olduğunu belirtsen olmaz mı
Soyledim şimdi kızdı
Dikkat eeeet ne geliyorsa kuzenlerden
Eşinle görüş konuyu mesafeli dursun.
olabilir ya bende çok samimiyim abartıyorsun bence
Eşine durumu belli et istemediğini söyle.
Ovvv sıkıcı bir durumm eşinle konuşmalısın
konuş rahetsız oluyorum de
eşinle açık açık konuşacaksın..
Bosuna kıskanıyosun bence
Kucagada atlanilmaz yani
Eşine ve kıza rahatsızlığını söyle olsun bitsin
Onlar sevişmiştir önceden normal degil
Kocanın uyarması lazım
Kucağa oturuyorsa sıkıntı büyük demektir
Nasıl rahatsız ediyor seni
Iliski olabilir aralarinda dikkat et
Esin onu becermiş
Bayaa kucağınamı atlıyo
Eşine söyle eminim anlayışla karşılar
Söyledim, saçmalama diye azarladı
Kuzen baldan tatlıdır yapıyordur belki
Ne yani inandın mı? He kuzenimi s. k. yom diyecekti şaka gibisin cidden😂