AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
resmen komedisini kendin ettin kendin buldun demekki seninde niyetin varmiş hayret vermemişsin dalga geçer gibisiniz
Senin gibi kadınları gördükçe gay olduğum için şükrediyorum 😄
Hadi merak ettiğin şey nasıl olduğunu öğrenmekse mesajla öğrenmişsin ki bu da yanlış daha niye buluşuyorsun be?
Esine niye anlatacaksınki ozaman aranız bozulur ben eşin olsam şahsen kabul edemem bunu bir hata yapıp yazmıssın bari dillendirme
Sana asla birşey demem. Hak ettin sen. Ben olsam bir daha sana guvenmem ve yaklaşmam. Bugun eski manitasina gisen yarin nereye gider
İğrendim senden, Allah seni bildiği gibi yapsın. Herşey iyi giderken eski sevgiliyle buluşmak ne. Kafa yok mu sende
Ben olsam anlatmam. eskisi gibi olmaz hic bisey guven biter sevgi biter evlilik bile bitebilir yani
zorla seni evine nasıl götürdü orası bir muamma yapın trol gibi geldi bana eğer gerçekse söyleme neticede sen kendini savunmuşsun ve birşeyde olmamış
Siz adamı katil edersiniz, hatanı anlaman güzel kafana sık diyeceğim ama herkes hata yapar hani ne desem yanlış olr ya
Akıl verilecek bişi yokki yapmışsın yapacagini yanlış zaten
Kusura bakma ama gerizekalılık bu kadar nasıl düşütebiliyorsun kendini eşine acıdım şu an yazık ona
Olayı kapat kimseyede bahsetme bence birşeyde olmamış zaten
pişman olman seni haklı da çıkarmıyor, ne olacağını sanıyordun? bence bilerek gitmişsin... Eski sevgilin eline yüzüne bulaştırmış yoksa götürürdü seni.. Allah kocana yardım etsin.
Ulaa ! sen Escobarmısın?
Insallah vicdan azabindan uyuyamassin yazik cok yazik
Yazıklar olsun sana seven asla böyle yapmaz sevmemişin
Bunlar hep yasanilan biseyler dert etme bir sen degilsin eski sevgilisiyle biseyler yasayan 😊
Yaptığın çok saçma ama bilinç altında bişeyler kalmış belli kulağına küpe olmuştur umarım
Sana bırak akıl , günahımı bile vermem
Gunahımında bir kalitesi var
Bu olayi. kapat o arkadasinada asla birdaha yaklasma. esinede deme boyle 1 olayi ve sende uslu uslu dur.
Evlenmissin kimseyi. merak etme
Çok ucuzsun çok... öyle olmasa değil buluşmak konuşmak fake hesaptan profilini bile aratmazdın. Yakında gider yatarsın da
Yapmışsın bir hata asla eşine açma konuyu evliliğin biter bir daha da böyle bir halt yeme
Yapmışsın bir hatta unut gitsin. Eşine söylersen her şey biter
bir daha buluş sağlam döşesin sana aklından çıkar belki. Senin yaptıklarınla zorun yok mesele yapamadıklarında
abartma sende bir sey olmadi gibi davran unut her seyi kocann tadini cikar
ikinizin burcu nee erkek serefsiz bosver sonucta sen isteyerek opmemissin
valla erkekleri iyi yapiyosunuz azinaaa sicinn birakin kizimmm😂😂😂😂
bide seni anliyorum sen esini sevmiyosun boylede hayat gecmez
bosaa gitsin amannn
Keşke verseymişsin madem bu kadar risk aldın aldığına değseydi
İyi ki bişey olmamış anlatsan boşanmaya gidebilir seviyorsan anlatma
Anlatmaya calistim biraz bir defa olsa boyle bisey zorla olsada affederdim ama ikinciye asla demisti
Çok ağrına gider ve gururu kırılır aranız soğur sana güveni azalır
Biliyorum dogru ama cok huzursuzum ayrilmayi bile goze aldim sirf olani biteni bilsin bu yuk uzerimden kalksin artik diye
Ama boşanırsan da üzülürsün vicdan da var tabi senin durumun sıkıntılı ama belli ki gönlün güzel ki vicdan yapıyorsun iyi düşün ve kararını ver boşanırsan ne olacak felan bunları düşün
Keşke karşı koymasaydın bir güzel s. kseydi seni
görüyorsunuz beyler böyle ergenlerle evlenmeyin
Hacı soyleme bosver o sana bir ders olsun
Evlenilmez bu devirde
Bacım grup teklif et bidahakine
Lan niye dalga geçiyon kızla😂
Yalan mı daha eğlenceli olur od a bunlara açık😃😃😃😃
Sende az değilsin var ya😂 Bir hata yapmış işte, daha niye üstüne gidiyon abisi
Ne hatası ya elin oğlunu ıssız mekana çekmiş nolcaktı 😃😃😃
Elin oğlu değil o bir kere eski sevgilisi😒
Yabancı değil işte grup yapsınlar 😄😄😄😄😄😄
😂😂
Anlatman en büyük hata olur seni boşaya bilir
Dogru
Bence hatan sende saklı kalsın bekarken biriyle çıkıp beraber olmadınmı hiç eşine anlatınmı? Yok buda öyle kalsın
Esim ilkim oldu. Ama gecmisimde olan herseyi anlattim
İlişki yaşadıysan anlata bildinmi insan bazen bir boşluğa düşe biliyor o anki ruh halin onu gerktirdi onu yaşadın bence bu kadar takmana Gerek Yok Belkş eşinde de suç vardır öğün sana davranışı Belki bunu sana yapmaya zorladı olamazmı?
Öğünü düşün belki eşinizin yaptığı bir hata size üzen kıran bir şeyden dolayı bu boşlukta onunla konuştunuz Kendinizi suçlamayın bence Eklerseniz Özelden konuşa biliriz bu konuyu uygunsa sizin içinde
Eski sevgilinle öpüşmedinmi?
Hayir
Bu kadar sorun yapma Yarın ne olacağı Beli değildir belki eşininde yaptığı bir yanlış vardır sen açık yüreklilikle Anlatmışsın O belki bunuda yapamaz
adam senı oldurse haklı sımdı
Sana ne elin adamindan, umarim troll bir sorudur
Kendin kaşınmışsın aldatmışsın sakın anlatma
Çok yanlış yapmışsın eşine anlatma bunu bence
Naptıysan kendin yapmışsın. Anlat eşine.
Kolay değil söylediğin gibi..
Yapması bu kadar basitse.. Afedersinde Söyleyecek Eşş.. Gibi.
O adamın duyguları yokmu?
baştan sona yanlışsın
Son pismanlik fayda etmiş :D
Sen iyi degilsin gercekten
esıne sakın anlatma sakın
Bu hikaye başka bitmiyor muydu
Şimdi gelelim detaya öncelikle meşhur sozumle basliyalim... yüzükte başka isim, yürekte başka isim olmaz.. yaptıklarını yaşadıklarını at bir kenara sakin bir kafayla kendini sorguya çek ben neyim ney arayisindayim seni seven bir eşin var eşin yapsa bunları tavrın ne olur birde sen bir kadınsın hadi herşey cevaplandi sonrası ne olacak o eski sevgilin ne yapacak sana buda var görüşmek istiyecek sende ne yapacaksın eşin duysa ne yapacak Off çok yanlış yaptın ama sil herşeyi eşine ada kendini ve onun izinden çıkma bundan sonra
Ne gerek vardı diye merak içerisindeyim
Arkadasim olan olmuş esin mutlu etsin seni kormu
Şimdi senin ilk başta ona yazma niywtini anlamadım
Eşin olsaydım şayet direkt boşarım açık ve net
Geberin.
Kocana anlatırsan kocan seni terk edecek
Kizim sende akil beyin vucudu terk etmiş
Sesini cikarma unut hayatina bak yuvani yikma
Icimden sana onlarca kufretmek gecti
Çok kötüsün.
olay bitmiş ne uzatıyorsun hala
Yaşama zaten
arkası gelir.
Sakin soyleme erkek icin o an degerin biter
Anlatma
Ne aklı yaa
senin ruhunda k*şarlık var. kocana yazık.