Kardeşim bana aşık olduğunu söylüyor, çok kötüyüm napıcam?

ben şu an 29 yaşındayım, kardeşim ise 20 yaşında.
Annem vefat ettikten sonra kardeşimi ben büyüttüm diyebilirim, 12 yıldır ben ilgilendim her şeyi ile.
Kıymetlimdi o benim. Ama o bana senelerdir aşık olduğunu ve bu hislerini dizginleyemediğini söyledi.
Tokadı geçirdim tabii. Çıktı gitti iki gündür eve uğramıyor, benim de çok moralim bozuk gözüme uyku girmiyor. Ne yapsam bilemiyorum...


Ne yapmalıyım bir akıl verin lütfen?
Kardeşim bana aşık olduğunu söylüyor, çok kötüyüm napıcam?
Cevapla