ben şu an 29 yaşındayım, kardeşim ise 20 yaşında.
Annem vefat ettikten sonra kardeşimi ben büyüttüm diyebilirim, 12 yıldır ben ilgilendim her şeyi ile.
Kıymetlimdi o benim. Ama o bana senelerdir aşık olduğunu ve bu hislerini dizginleyemediğini söyledi.
Tokadı geçirdim tabii. Çıktı gitti iki gündür eve uğramıyor, benim de çok moralim bozuk gözüme uyku girmiyor. Ne yapsam bilemiyorum...
Ne yapmalıyım bir akıl verin lütfen?
Annem vefat ettikten sonra kardeşimi ben büyüttüm diyebilirim, 12 yıldır ben ilgilendim her şeyi ile.
Kıymetlimdi o benim. Ama o bana senelerdir aşık olduğunu ve bu hislerini dizginleyemediğini söyledi.
Tokadı geçirdim tabii. Çıktı gitti iki gündür eve uğramıyor, benim de çok moralim bozuk gözüme uyku girmiyor. Ne yapsam bilemiyorum...
Ne yapmalıyım bir akıl verin lütfen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar