Kendinizi ona layık göremediğiniz için hoşlandığınız kişiye açılmaktan vazgeçer misiniz, yoksa ona layık olup olmadığınızı hoşlandığınız kişinin karar vermesi gerektiğini düşünürek şansınızı dener misiniz?

#GöktenDüşenAşk #Aşkitirafı #Vazgeçmek


Benle alay edecek kişiye yanaşmam ki aşk itirafı edeyim.
imkansız..
vazgeçmem, elde edene kadar :)
O kim kendimi ona layık görmeyeceğim asdf
Yani ben mi kim oluyorum bu durumda?
İşte bende onu diyorum. Şu an herhangi bir kimseden bahsetmiyoruz. Benden bahsediyoruz :))
Yetmesin de bir zahmet.
Yoo, hiç öyle şeyler yapmam asdf
Cevap
32Cevap
Kimse kimseden daha üstün değil. Bu yüzden böyle düşüncelere kapılmadım yani bana saçma geliyor, herkese eşit sonuçta
Yok vazgeçmem. Açılacaksam açılırım ki açılma taraftarıyım.
Böyle komplekslere girmek yerine muhabbetimi kurarım. Bakarım bana uyuyorsa karşımda ki insan ufak ufak yürümeye başlarım. 🙃
Öyle birsey olmaz..
Bende insanim o da insan , nefes alip vermekten baska bir sekilde hayatini sürdürüyorsa belki o kim ben kim derim.. :/
Bu cümleyi kurarsam kendimi değersizleştirmiş olurum. Kimse kimseden üstün değil.. En fazla reddedilirsin.. Hayatın sonu değil ya!
Ya git söyle o kimki sana layık değil bir gözlük bir sakız sapka deri ceket geç söyle havalı havalı ters teperse paçoz de😋
Gurur kibir insanoğlunun mutlu olmasına en büyük engeldir zavallı insan etten kemikten ibaret olduğunu hiç bilmez bende böyle bir hata yaptım vaktiyle
ben kimseye sevmemm cunkuu ne bilim bana gereksix gibi geliyolar sacma yaniii
Valla denedim pişman değilim geçde olsa en azından reddedildim hiç denememek daha kötü
Büyük konuşmayım ama aşkımdan ölsem ilk açılan ben olmam kuzum. ilk adım erkeğe yakışır 😊
Hayatım boyunca hiç öyle düşünmedim. Ben benim , sen sensin , o , o. Bu kadar basit.
O kim ben kim dusuncesi degil de ulasmak mumkun olmayacağından vazgeçtiğim oldu
Uzaktan sevmeyi severim açılmam anlar zaten belli ederim...
Eskiden olsa arkadaş olmadan, bir şeyler paylaşmadan, dertleşmeden özel konular samimi gelmezdi. Şimdi o eski halim bile mucize..
O, bana layık olsun :) Hahaha :) Narsistim ben, girmem öyle kafalara :)
*Gecen bol olsun.*
Hayır. Kendime güvenim tam. Kimseyi de gözümde büyütmem dolayısıyla hoşlandıysam elde ederim.
Çok oldu. Şansımı denesemde olmadı. Olmayınca olmuyor zorlamaya gerek yok.
Bende acilacaktim konusmaya gittim baktim yuzume bakmiyor ben artik teklif etmeyi biraktim yoluma bakiyorum
Yaşam tarzlarımız farklı olduğu için uzak durdum 1 buçuk sene sonra bir yerde karşılaştık ve sevgili olduk o zamanlar omunda bana karşı boş olmadığını öğrendim. Şimdi düşününce o kadar zaman çöp keşke ilk zaman gidip söyleseydim
Gülay - Cesaretin var mı aşka? :D :D :D
açılıp onu kaybedeceksem açılmam arkadaş kalırım. böylece her zaman kızın yanında olurum. :-)
Vazgeçerim böyle düşüncelerim oluyor
Bu yüzden açılmamayı tercih ediyorum.
Hayır öyle bir kıyaslama içine hiç girmedim
Aninda acilirim is irk din dil guzellik ayrit etmeden yururum.
Saçma. hem hoşlanacağım hemde o kim diyeceğim saçma bir düşünce
Evet, s. ktiredilme riski çok yüksekse boşver derim
Bence onun adına karar vermen yanlış olur ayrıcada oda topraktan yaratıldı hazır betondan olmadıya😜
Kader cesurlara güler. Kesinlikle söylerim
taa seneler önce yaptığım doğrudur
böyle bir ekabirliğe gelmem
Hiç öyle düşünmedim, paldır küldür söylüyorum.
Yinede denerim, ne olacağıni denemeden bilemeyiz
Hayır, şansımı denerim.
Üşenirim vazgeçmek daha kolay 😅
Genelde o kim ki diye düşünürüm :)
Evet vazgeçerim
#emre00
Evet öyle düsünmüsdüm zamaninda
Yok hic öyle dusunmedim
Demiyorum ben pek yaa
Böyle düşünecek bir kişiye gönlüm düşmez
Cok oldu hep vazgectim
bütün kadınlar benim gözümde öyle zaten...
Bilmiyorum hiç öyle bir durumla karşilasmadim
Hiç öyle düşünmedim
Hiç başıma gelmedi.
Ben açmam o açsın
şansımı denerim
Vazgecmem
vazgeçmem
Evet
Hayır asla
Belki...
Vazgecerim
Evet.
Geçerim
BElki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar