GÖRSEL İNTERNETTEN ALINTITIR merhabalar 20 yaşında minyon ela gözlü bir kızım annem benden önce ölü doğum yapmış bebek hastaymış bebekten sonra annemde hastalanmış vücudumuzda bu tarz lekeler '''her yerimde ''' farklı boyutlarda suratımda 2 tane küçük çok göze batmayan şekilde ama vücudumun her yerinde olması beni rahatsız ediyor bu bir erkek için vazgeçmek için sebep mi :( ? bebeğime geçme ihtimali varmış bu yüzden vazgeçer misiniz? çok üzülüyorum böyle olmasını bende istemezdim tedvisi yok lazerle geçer ama kesin bir çözümü yok
Vücudumun bazı yerlerinde lekeler var. Bir erkek bunu sorun eder mi?
rabbimin sana sunduğu hediye o ki annenin sana sunduğu doğum lekesi hem bendede var ama oğluma geçmedi o hırsı birşey değil korkma ve seni bu yüzden bırakan biri içinde sakın üzülme o senin kusurun değil farkın bunu hiç unutma kaldı ki barışık olmaya çalış onunla rabbim seni seçmiş ki sana sunmuş o lekeyi o yüzden takma kafana bugün seni bir doğum lekesi için bırakan yarın kim bilir ne için sana çelme atar
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
ne kadar güzel yazmışsınız çok doğru bu güzel yorum için teşekkürler :)
Hayir asla dert etmezdim, dis görunuse asla önem vermedim vermemde, hem sevdigim insnai dis görunusunden dolayi degil onu o oldugu icin severim, asla sorun etmez aslada yuzune vurmazdim aksine ona bu derdini unutturmaya calisir iltifatlar ederdim
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
:))) umarım böyle düşünen biri çıkar sizinde kalbiniz gibi temiz biri çıkar umarım teşekkür ederim
Saol :) Umarim sende gönlune göre birisini bulursun seni sevecek deger verecek kirmayacak, lekelerinide pek kafana takma derim resimdeki gibiyse eger hic kafana takman gereken birsey degil, seni seven insan zaten askindan lekelerini göremez asla uzme kendini her kadin guzeldir
inşallah öyledir :( hayatımda bir kez erkek arkdaşım oldu ayrıldık gerçi bu sebepten değildi fotografra lekelerimi görünce çokmuş ya dedi modu düştü :( ya ilerde böyle olursa diyip üzülüyorum
Kör derken zaten küfür amacli degil ki. Kör olan insanlar var onlari aşağilamiyorum cünkü benim haddime degil bu. Sadece soru soran kisiyi motive etmek istedim. Neticede kör kelimesi bir örnekti. Özürlü de diyebilirdim. Ikiside ayni mana benim icin.
Bizim burda genelde kör kelimesini de kullanirlar. O yüzden kullandim. Kimsenin ne olacagi belli olmayan bu hayatta ben kimseyi körsün söylesin böylesin diye siniflandirmam zaten. Dedigim gibi ben yorumumu dogru buluyorum ve arkasindayim. Senin görüsünede saygi duyuyorum. Sunuda söyleyip gidiyorum. Rabbim kimsenin sagligini bozmasin. Tüm hasta kullarina (körler dahil) sifa ihsan eylesin.
Amin insallah. Bunu sizi rahatlatmak amaciyla soylemiyorum. Sende boyle masumca birseyi dert ediyorsan seninde kalbin cok temiz bence. Bunlari dusunerek omur gecmez. Onlar yokmuscasina yasa. Zaten dogum lekelerin var diye senden birisi vazgeciyorsa hic durmasin vazgcsin. Senin icin daha hayirlisi. Emin ol benim gibi dusunen cok insan var etrafinda :)
Bir çaresi var ama onu alıp kullanmanın lazım 5 6 ay boyunca o ciddi etkisi olur gano excel keçi sütlü öz sabun hergün lekeli olan yeri yıkayın durulayın etkisi olur kullanan lar var kanseri yenen bile olmuştur gano ürünleri ile
Benimde yuzumde dogum lekesi var cok rahatsiz da oluyorum psikolojikmen sosyal bi hayatim da yok farkli yerlerde olsa sorun olmazdi ama yuzumde var ondan dolayi da hic sevgilim olmadi kimi sevsem beni istemedi ama kolunda oldugu icin sorun degil kafaya takma fazla
Söle söliyim bu fiziksel takıntıları oaln biri için çok etkili olabilir. Ama onun dısındakiler için en önemli etken çocuklara geçebilecek bir sıkıntı olması. Yoksa çokta dert edilcek bir durum değil. Farklı faktörler bunu göz ardu ettirebilir
Aynen. Senin kişi kaliten fiziksel zerafetin. Cekiciliğin eş olarak ev ve çocuk yetiştirme kapasiten filan çok etkili. Öne geçiyor onlar tamsa bu gözardı edilir.
Annen den hatıra mesela annemle doğum lekemiz aynı ve aynı yerde o kadar güzel anlamlı çok seviyorum yaa cidden sen de sev istiyorsan atabilirsin resmini ama sev kendini
En İyi Cevaplar