
Dipnot: “Allahım Yarabbim inşallah ölmüştür de bu yüzden görüldü atmak zorunda kalmıştır” diye düşünüyorum ben. 😂😂😂
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈

Görüldü atıldığında olan düşüncen ❤ ben 😂😂
Görüldü yemek evlat acısı gibidir. Yavrusunu kartal kapmış Fatma Girik'e dönüşürüm. Görüldü atacak insanlar sevgili yapmasın yahu, katil yaratmasınlar kendi elleriyle.
Ayy çok haklısın. O kartal sahnesinden daha fena bişi vallahi
😃😃 Ben görüldü ye alışkınım ya işi olduğu döneceği geliyor aklıma. Kafam yarılmasın kafa önemli
Ya ben ölüyorum görüldü yiyince. Kafam yarılsın daha iyi 😂
Görüldü yapmak, birkaç saat sonra cevap vermek ya da hiç vermemek normal bence.. diğer türlü kafan yarılıyor daha ne olsun.
Asla normal değil. Hem de hiç hiç hiç yani 😭😭
Görüldü yiyip yemediğimi ben anlayamıyorum ama kafamın yarılması daha üzücü olur çünkü benim kafam güzel 😏
Bizim kafamız çirkin mi 🤧🤧
En güzel kafa benim kafam 😕
Hayır benim kafam :/
Ama sen Hayrisin senin kafan güzel olamaz 😕
Hayrilerin kafası daha gözel oluyor. Hiç duymamış mıydın bunu 🤧
O zaman içelim Hayricim. Demle çayı 😀
Limonata olmaz mı üşendim çaya 😂
Limonata çok daha iyi olur 😀
Cevap
42Cevap
sevgilim olmadıgı için a sosyal oldugum için kendimden nefret ettiğim için hayalet gibi bir hayat sürdüğüm için kafamdakı sıkıntı ve 2. bir kişilikle boğuştuğum için bu soruyu es geçiyorum hatta bir keresinde hoşlandığım bir kızın yanında ağır derecede dalga ve makaraya alındığım içinde 2 kere es gecmem yanlıs olmaz heralde hayattan da nefret ettğimi de eklemessem olmaz
Bak kafama demir girmişti küçükken sevdiğim beyden mavi tik yemek kadar koymamıştı kdjxjs
Dipnot:Allam nolur renk körü olmuş olayım da bu gördüğüm tik mavi olmasın😄😄
Dkkddk dipnotuna öpücükler şahaneydi he 😂😂 Kız valla haklısın. Bak benim de kafam yarıldı bu denli acıtmıyor anacım
Dikiş atıyosun geçiyo.. mavi tikin acısı dikiş bile tutmuyo hayricim 😂😂
Umursanmamış olmak, hele ki umrsadığın biri tarafından umursanmamış olmak ruha kuvvetli darbeler indirir. Kafa kırılması çok da möhim değil asdf
Bence de 👻
Ahah 🙃
Kafam 😞
O çok acıtır ya, görüldü yemek pek sorun değil 😄
Dipnot:Görüldü attı diye engellediğimi biliyorum😪
Görüldü atılmasın bana ya 😂 kafam yarılsın daha iyi
Deme öyle 😕
Görüldü sıkıntı ama fiziksel acı ve hasar daha kötü bencemsi yani😄😄
Sen tankçıydın böyle şeyler sana sıkıntı olmazdı hani 🤧🤧
Puhahahahjsjsjs yaaa
Canım tatlı yavrum, tank severim ama bana bişi olmasın😂
He sen başkalarına acı şeysini seviyordun oki 🤧😭😭
Yarılması tabii, elin oğlu canımdan kıymetli olabilemez.😒
Vay bee 🔥🔥 Bu seviye nirvana mı canem 👻💜
E tabisi, ablanız star bebeğim ahshsh
Daha önce kafası yarılmış biri olarak söylüyorum, kafanın yarılması 😅
İkisini de yemiş biri olarak söylüyorum. Görüldü atılması daha üzücü. 😂
Ay ben de çok ağlamıştım o kısımda. Hoş ben full ağlamıştım ama neyse 😂
Hatırlamıyorum pek. 12 falan galiba 😄😄
Beli kırılmış biri olarak onaylıyorum
Yazmak zorunda değil ki niye her mesaja cevap atmak zorunda olsun insan bu durumlar 20 yaş öncesi için geçerli durum vıcık vıcık ilişki olmaz günde 1 sefer konuşur haftada 2 3 kez buluşup sevişmek yeterli
Görüldü yemek daha üzücü. Seni takmıyorum bile sen kimsin dermiş gibi. 😒
Ay evet yaa 😭
Öyle insanların telefonunu alıp kendisini bir sandelyeye bağlayıp telefonla korkutasım var. Atarım, suyun içine sokarım, rehberdeki numaraları silerim, format atarım gibisinden. 😡
Saçmalamayın ya bir düşünün ciddi ciddi kafanızın yarıldığını off çok kötü belim kırılınca bana bir ilaç vermişlerdi 15 dakika uyuyabilmiştim normal günde onun yarımını verdiler 3 gün uyanamadım.
@Dreamforplans bu dediklerinin benim görüşümle ne alakası var anlayamadım? 🤔
görüldü atarak kafayı yiyorum ikisini birden yaşıyorum. .. ikisı de
Kdkd şahaneydi bu 😂😂😂
Teşekkür ederim 🙏🏻👻
Kafa yarılınca iyileşiyor ama görüldünün acısı geçmiyor
Tespit gibi tespit vallahi 🤷♀️🤷♀️
Kafamın yarıldığını söylediğim mesaja görüldü atması :(
Görüldü atınca ne oluyor 🙄 belki tam o sırada bir işi çıktı ve yazamadı neden bu yüzden kafası kırılıp ölsün
Goruldu atana goruldu atariz sallamayiz. kafama bisey olmasın. cok kez yarildi acisini bilmiyorsaniz kafam yarilsin demeyin
Görüldü yemek pek üzücü değil
Sonrasında sürüm sürüm süründürmek çok zevkli
bir kadını anca kendi silahıyla vurabilirsin demi :)
Görüldü yemeyeyim. :/
O çok pis :/
Ya hayri sana ne sorucam, benim profil resmini sen hiç kullandın mı ben mi yanlış anımsıyorum. 😂
Yooğ kullanmadım ama çalayım bir ara kullanırım aşkem asdfg 😂😂😂
Hahahaha tamamdır. 😂😂
Sevdiğimin kafası hayırlmasın ya 😣 kıyamam ben ona 😒 görüldü yemeyi tercih ederim açıkçası 😒
Çok saçma olmuş karşılaştırma. :)) Tabiki o kafamın kırılması.
Kafamin yarilmasi tabiki sevgili falan bos is bunlar.
Kafamı yarması bir yonden daha iyi geçer gider. Ama görüldü açması hep bir şüphe koyar. 😂
Genelde görüldüyü atan taraf olduğum içün, kafamın yarılmasını seçiyorum =/
Hiç sevgilim olmadığı için bilmiyorum maalesef o duyguyu tatmadım daha
Goruldu yemek tabi ama bir sureligine sinir bozuculugu..
Kafam yarıldıgı anda sevgılımden görüldü yemek en üzücüüü🙄
Bu görüldü olayını fazla abartıyorsunuz, hoş değil ama kafayı kırma ile de kıyaslanacak bir durum değil
Kafa yarılmasını daha tatmadım ama o mavi tık yok mu mavi tık demekki bana bir cevap yazacak kadar bile değer vermiyorsun dedirtiyor 😭
Bir insandan görüldü yemek hiç hoşuma gitmez. Siler atarım
Hahah :) her ikiside üzmez. Görüldü yapması üzer, kafamın yarılması Canımı yakar:) ikisi aynı şey değil.
Kafamın yarılması tabi ki.
Kafamın yarılması. Kafa değerli 😅
Kafamın yarılmasi, görüldü atarsa kendi de kaybeder tek ben değil
Gözlerim kör olaydı da o mavi tikleri görmeseydim.
Onun gözleri kör olsun bizim değil 😭
Kör olası sevdicek
Oruçluyken yemek yiyenleri görmek daha üzücü 😂
Amanın amanın o da fena he 😂
Görüldü de yedim kafamda kırıldı ama hiç bişe terk edilmek kadar acıtmadı
Gifi görünce bir replik aklima geldi.
"Turkiye'de insanlar seri katil olmaz Turkiye'de insanlar cinnet geçirir."
Tam olarak boyle miydi acaba...
Ahh o mavi tik yok mu.😂😂😂
Olmaz olsun o tık 🤮
Valla başıma eskiden gelmişti z nefret ediyorum görüldüden başım yarılsa o kadar üzülmem belki.
İnş bir daha gelmez beybi. Gelirse de git kafasını kır malozun 🤒
Öyle kişiler ile uğramamak en doğrusu bal.😃
Sevgiliden görüldü yemek tabi ki :(
Çok üzücü dimiiiğ 😭
Gomisin penalti kacirmadi
Güzel yorumlama 😄😄
Tesekkurler
Benim cevabımı biliyorsun sanırım :D
Kafacısın sen kesin 😄
Yazmazsa yazmam inattır. Yazmayınca yazmayın geri yazacak takmayın bu kadar ya
Sevgilinin elinden sarma yemek diyorum
Asla anlamadım :/
Ben öğreticem 😕
https://i.hizliresim.com/zMQOEg.jpg
Böyle sarma yapan var mıdır hakket ya 🤒
Ben dahil 3-5 kişi var. UNESCO korumaya alacak bizi ://
Ayy bizimle değilsin asla. Ben bile daha güzel yapıyorum be 😂
3. kez " Asla " de hesabıda kapatayım ://
Sürekli asla diyorum ya 🤧 Yapıştı dilime resmen
Bana asla asla deme, kırılırım :((
Tamam bir daha asla asla demem 😞
Sevgiliye tüküreyim kafama bişiy olmasın.
Cevabı biliyorsan sorusunu sormazsın
Serce paramaginin masaya carpmasii
Ayy acısını hissettim şu an 🤮🤮🤮
Kafamın yarılması. :)
İki secenek ölümüne kapışır 😊
İlgisizlige gelemem.. cok saglam trip yer benden
Görüldü yemeyeyim. :/
Kafam tabii ya, lazım o bana.😂
Kafamin yarılmasi ya gjchchcn
Sonuç olarak ikisi de canımı yakar. 😄
Atsın görüldü, ben de atarım sorun olmaz.
hiç görüldü yapmıyor ki kurban olduğum ❣😊
Kafamın yarışması. Sevgili gelir geçer dert değil.
Kafamın yarılmasi tabiki dee 😄
Kafamın yarılması tabiki😳canım kafam
Görüldü yemek tercihim
Görüldü atinca kafasini benim kiracagima gore😂
Görüldü ben yaparım genelde
Görüldü yapan parmaklar taş olsun.
Ay aminnn 🙏🏻🙏🏻
Bana birşey olmasiiin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar