Kişilik & Karakter Ayrılık acısı mı daha kötü yoksa kazık yemek mi daha kötü? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ayrılık acısı mı daha kötü yoksa kazık yemek mi daha kötü hangisi daha kötü sizce Ayrılık acısı mı daha kötü yoksa kazık yemek mi daha kötü? Cevapla Ayrılık Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Yalnızlık daha kötüdür 1 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı. Ayrılıkta da kazık yemiş olunuyor. 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı. ayrılık acisi 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yalnızlık daha kötüdür
Ayrılıkta da kazık yemiş olunuyor.
Kazık daha çok koyuyor
Kazık yiyerek ayrılmak
Kazık yemek daha kötü
ayrılık acisi
İkisi de