Kadınlar genellikle üniformalı erkekleri daha çekici, daha karizmatik bulur. Peki sizce bunun sebebi nedir? Kadınlar neden üniformalı erkekleri daha çekici buluyor?
Kadınlar neden üniformalı erkekleri daha çekici buluyor?
Bu kadınlarda temel içgüdü gibi bir şey olmakta birlikte, sahiplenilme duygusu fazla olan kadınların güvenilir, güçlü, kavramlarını içerdiği sanılan üniformalı erkeklere olan zaafıdır. Aslında tam tersi iki durumda mevcuttur, bir- üniformalı erkeklerde kadınlara düşkündür, iki - üniformalı erkekler o üniformayı giymek isteyen erkeklerinde fazlasıyla ilgisini çeker, birde dip not: üniformalı erkekle arkadaşlık yapıp o üniformayı giyip şapkayı takıpta iyi bir duruşla poz vermeyen kız neredeyse yoktur, böyle bir durumda erkeğe deklanşöre basmaktan başka çare kalmaz.
Kişiden kişiye değişir bu. belki bazılarının sempatileri olabilir. ama eskide kaldı artık onlar. Günümüzde asker polisin alım gücü de çok düşük ( eğer ailevi kaynakları yoksa ). eskiden biraz da maaş açısından popüleritesi vardı ama günümüz Türkiye’sinde herkes çalışıyor ve memurun alım gücü düşük. böyle bir kıstas olacağını düşünmüyorum. Ama tabi yine de korunma iç güdüsüyle bir mekanizmada bu sempatikliği harekete geçiriyor olabilir. ama sadece öylesine , yani fasa fiso bunlar
Üniforma, bir erkeğin güç sahibi olduğunu gösterir. Bu nedenle kadınlar, üniformalı erkeklerin yanında kendilerini daha güvenli hisseder ve onları daha çekici bulurlar. Bu kadınların çoğu otoriteye karşı zaafları vardır.
O erkeklerde avaz avaz bağıran bir özgüven, cesaret, çekicilik, dikduruş ve güç var. Üniforma giydikleri için öyle olmuyor, öyle oldukları için o üniformayı giyiyorlar.
Beğendiğim güzel şeyleri herzaman ss alırım ne zaman işime yarayacağı belli olmaz aldığım ss lerin. Bu güzel cümleni yakin zamanda mükemmel bir yerde kullanacağımdan emin olabilirsin ;)
Kadınlar gücü seviyorlar. Üniformalar da genelde statüyü ve dolasıyla onun getirdiği gücü temsil ettiği için seviyorlar diye düşünüyorum. Muhtemelen garson ya da benzeri mesleklerimizin üniformaları hiçbir zaman pilot ya da asker üniformaları kadar olmayacaklar bu yüzden.
Kafınların üniformalı erkekleri daha çekici bulduğu gibi erkeklerde üniformalı kadınları çekici bulur bence. Üniformanın özünde var çekicilik ama bazısına cok yakısır bazısına pek yakısmaz
Kadınlar ciddi, tertipli, düzenli ve biraz da sert mizacı olan erkeklerden hoşlanıyor. Üniforma da bu özellikleri dışa vurduğundan dolayı kadınlar hoşlanıyor.
En İyi Cevaplar