
Üniformalı erkeklerin kadınlara daha çekici geldiği doğru mu? Doğruysa neden?

Üniformalı erkeklerin kadınlara daha çekici geldiği doğru mu? Doğruysa neden?
Bence doğru, çoğu gördüğüm kadın meslekten ya da uniformalardan etkileniyor buna göre seçim yapanlar da var hatta. bunun nedeni de iş ya da kariyer sahibi olmaları olduğunu düşünüyorum.
Eski üyelerden ozianna aklima geldi bu soru karşısında.. üniformalı sevmem spor casual rock style severim 😅 uniformali seven hatun var ama evet
Oziannayı hatırlıyorum 😅
Nickname olarak tabe
Her üniforma değil ama evet doğru.
doğrudur etkilenen çok var
Sen peki? :D
bazıları egolu olabiliyor, çekiciligini kaybediyor sjsj
Egosu normalse sıkıntı yok ama aşağılayıcı ve zarar verici bir ego varsa sıkıntı tabi. :D
egosuyla birakmak gerek onu oracikta sjsj
thanks 🥳
U’re welcome :)
Cevap
1Cevap
Çok doğru, takım elbisenin de aynı etkisi var :D
Güven hissi veriyor ama çekici geliyor diyemem.
Doğru da bana çekici gelmiyor hepsi
Benim öyle saçma sapan duygularım olmadı hiç.
Evet doğru ama kişiye göre dgsr bu
evet öyle
Hayırrr
Seviyorlar
Bana hiç gelmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?