Eşinizin ya da sevgilinizin sosyal medya kullanmasına izin verir misiniz?


*İzin derken zoruna gitmesin kimsenin ben eşimden de sevdiğimden de izin alırım ya da veririm konuya göre. Şahsen sosyal medya kullanmayı doğru bulmuyorum sadece birbirimizle ilgilenelim ya da olursa ortak hesab olsun istiyorum. Ben niye kullanıyorum şu an belki nasip olurda sosyal medyadan evlenirim diye...
*Neden doğru bulmuyorum, bir sürü evli var sevgilisi olanlar da var ama olmaması gereken şeyler oluyor hem erkek hem kız! Eşin var neden başkaları ile konuşuyorsun ki? Sevgilin var başka bir erkeğe/kıza ne ihtiyaç var ki? Ne gerek var! Önce tedbir sonra tevekkül! Eşinden ilgi görmüyor musun ayrıl boşan. Sevgilin seninle ilgilenmiyor mu? Ayrıl uzak dur. Seven sevdiğini ilgisiz bırakır mı? Böyle sevmek mi olur Muş.. Anlamıyorum valla uf...
Eşinizin  ya da  sevgilinizin sosyal medya kullanmasına izin verir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Evlilik Allah'ın emri peygamberin sünneti.
Görücü usulü ya da sanaldan tanısarak evlenmek uygun ya da reel farketmez hayırlısı.
Ameller niyetlere göredir (hadisi şerif)
Ben sanal değilim hayal ürünü de değilim.
Olabilir neden olmasın ki?
Herkes değildir herkes.
Ben benim sadece...
Eşinizin ya da sevgilinizin sosyal medya kullanmasına izin verir misiniz?
Cevapla