Görücü usulü ya da sanaldan tanısarak evlenmek uygun ya da reel farketmez hayırlısı.
Ameller niyetlere göredir (hadisi şerif)
Ben sanal değilim hayal ürünü de değilim.
Olabilir neden olmasın ki?
Herkes değildir herkes.
Ben benim sadece...

Iki arada bir derede yine evliligi sıkıştırmissin araya 😂😂
Sosyal medya kullanicisina gore degisir hep guvendikten sonra kullanim alanina gore niye olmasin 😄
Hahaha yok ya düşünmüyorum vallahi aklımdan çıkardım ama karakter meselesi işte iki seneyi sildim gözümden 😅İstemem kimseyi evlenmek filan 😅hesab kasayim talibler çoğalır 😅Güven ile alakası yok bence yahu istmemem ben ya da ortak olsun benden başkası ile ne işi var kızlar olur EyvAllah ortak olsun birbirimizi görelim güvenmemek Derik tedbirli olmak aklını çekmek isteyenler olabilir 😅 Görüşün için teşekkür ederim
Beni tanıyosa zaten kapatır kendisi
Uha ya pislik seni.
İçinde olan gizli gizli yapıp yine aldatır, kandırır. Engel olamazsın. Ben kullanılması taraftarı değilim ve eşime de kullandırtmam. Ama önemli olan sadakat
Sen işteyken takılıp, gelince uygulamayı silen birisine ne kadar engel olabilirsin? Veya sürekli gözlerin üzerinde mi olacak? Ben tekrarlıyorum kullandırtmam, hissederim görürüm bir şekilde bu da aldatmaya girer, biter.. Ama şurada eşinden gizli bir sürü kadın-erkek var.7/24 kendine bağlayıp gezdiremezsin ya dimi?
Güven var Güvenmiyorsan niye evleniyorsun aynı şey değil ki senin dediğin gibi olanları da çok gördüm hem erkek hem kız benim anlatmak istediğim elinden geleni yapmak sonra da hayırlısı ihanet edebilir ihanet edeni affetmem Gözlerim sürekli üstünde olamaz güvenirim kullandırtm demiyorum isterse kullanırım Ama ortak Diğer türlü sıcak bakmıyorum ben zaten gördüklerim yaşadıklarım Dolayısıyla böyle istiyorum güvenmiyorsan evlenme
Dostum güven olmaz, güven kazanılır. Güvendiğin insanlar sana hiç yanlış yapmadı mı? Sen güvendiğin için suçlu mu olacaksın? Sana diyorum ki insanlar çok güzel rol yapar, kandırır, maskelerini çıkarana kadar tanıyamazsın. Güvenmek kadar güzel bir şey yoktur. Ama senin güveni suistimal edip, seni kandırıp yine böyle işlere girebilir insanlar diyorum. Neden insanlara gözüm kapalı güveneyim ki? Şu devir güvenilecek devir mi? Şu kadar ayrılıklar, boşanmalar, yitip giden aşklar boşuna mı? Her zaman canımızı en güvendiklerimiz, inandıklarımız yakmadı mı? Neyse sana iyi akşamlar
Güven Olur olur Güven olmadan evlilik olmaz yuva kurulmaz çok yanlış yaptı fazlasıyla insanlardan bıktım hayattan bıktım kendimden bıktım Evet ben güvendiğim için suçluyum benim hatam insanlar menfaatçi ve çıkarcı oskarlık oyuncu göründüğü gibi değiller olduğu gibi görünüyorlar fakat herkes herkes değildir herkes herkese benzese de biliyorum Çok güzel rol yapıyorlar�şte o yüzden dikkat ediyorum bekarım Hala hayırlısı Ben kimseye gözüm kapalı güvenmem ama güveniyorsam da kötü şeyler aramam beklemem düşünmem Bence güvenilecek Bir Devir değil gerçi devir ile bir alakası yok insanlar güvenilir değil Seni seviyorum diyenler yaktığı en çok canınızı Hep yanında olacağım diyenler yaktı bizi sevenler yaktın sevmeyenlerden zarar gelmez eyvallah
Valla ben evlendiğimde zorunlu bir durum yoksa tümden hem kapatmayı ve hem de ona kapattırmaya niyetliyim. Çok tehlikeli bir yer ve çok yuva yıkıyor
Rica ederim
Cevap
26Cevap
Ben evlensemde sosyal medyadan vazgeçeceğimi sanmam ilkinde evleneceğim kişiye bunu derim ben evlenincede sosyal medya kullanmak istiyorum evlendiğin kişi sosyal medyayı bıraksın dersen ben o kişi değilim o zaman evlenmeyelim derim eşimin kullanmasını istemem çünkü bana sarkıntılık yapan pek kız görmedim ama kadın için öyle değil kadınlara sapıkça yazanlar var hem bana sapıkça yazacak konuma sokmam daha baştan sert tavrımla belli ederim cesaret edemezler kadında korkan abaza yok eşime laf etse o kişinin kesin ölmesi gerekir ama bir erkek için öyle değilki bir erkeğin sapıklığa karşı sert tutumunu görse cesaret edemez ben hesabımda hiç bir kızdan ya mesaj almam ya da alsamda genelde izin alırlar sana mesaj atabilirmiyim gibisinde zorlama yapmazlar kadın defol git desede abazalara yine yazıyorlar
Kadın için ınstagram gerek yemek, gerek görsel sunum gerekse moda/giyim/magazin hakkında faydalanması için önemli bir platform. Youtube hesabında sıkıntı görmüyorum. twitter ben haberler için kullanıyorum önemli gelişmelerden haberdar olmak için (ortak kullanılabilir) bunun dışında face g+ gibi uygulamalar gereksiz illa isteniyorsa karşı taraftan o zaman ortak hesap olmalı
Rica ederim 😊
Ortak hesap konusu saçma bence, ayrı bir bireyim. Kendime ait bir hesabım var. Onun da öyle. Doğru bulup bulmamak değil, önemli olan isteyip istememek. Kullanmak isterse kullanır, istemezse yapabileceğim bir şey yok.
Ben de hem fikirim.👍 Çeşit çeşit karakter de insanlar dolu, ne reel de ne de sanal da güven olmuyor.😕 Zaten eşim o benim.. sanal alem de neden ayrı hesaplara ihtiyaç duymak istensin ki. Haklısın.👍😊
Rica ederim.
Valla senin dusuncen de ilginc; sosyal medya'yi sirf sevgili/es bulmak icin kullanirsan tabi ki karsindaki insanin sosyal medya kullanmasini istemezsin. Ben sosyal medyayi onun icin kullanmadigim icin ne izin isterim ne benden izin alinsin isterim.
Normal değilim ben..
Evlilik Allah'ın emri peygamberin sünneti..
Hayırlısı..
Sanaldan tanışarak ya da görücü usulü düşünüyom bunda ne var?
Önüme gelenle buluşmuyorum hatta kimse ile buluşmadım yıllardır..
Sevgili eşi bulmak için kullanmıyorum vakit geçiriyorum insanlara yardımcı oluyorum her konuda destege ihtiyacı olanlara destek köstek olanlara da engel oluyorum Allah biliyor.. Evlenmeyi de istiyorum ne var yani! Ben izin vermem.. Karakter meselesi.. Görüşün için teşekkür ederim
normal degilsin mi yazdim ben kardesim? Benim demek istedigim su; sosyla mdyayi ne amacla kullaniyorsa bir insan izin verip vermemesi ona bagli. Hem sen izin verme, isteyen yapacagini yapar. Insallah aradigini bulursun. Eyvallah
Normal olmadığımı biliyorum sıkıntı yok.
Ameller niyetlere göredir..
Buraya ilk kayıt olduğumda sadece bakmak için merak tartışmak insanları korumak destek olmak hoşuma gitti ve burda birçok insan ile tanıştım sohbet muhabbet burayla alakası yok ben hiç sevgili olmak istemedim hep yuva kurmak istedim izin verip vermemem bana ve yaşadıklarıma bağlı bok yapar.
Yaparsa kapıya korum en ufak hatada başkasını alırım. Ev kredim ve borçlar var şu an aramıyorum kimseyi. EyvAllah.
Çok sorun değil, tanıdıklar olur hep benim bildiğim hesaplarında zaten, bu sebeple sorun etmem, o kişide bunun farkında olup haretlerini duruma göre düzeltir zaten.
sevgiline ya da eşine güvenmiyorsan neden onunla evlendin ya da neden onunla sevgili oldun sevmek ve evlenmek güvenmek demektir güvenmeden bir ilişki olmaz
Ortak hesap açar beraber kullanırdık
O erkek arkadaşlarıyla konuşur ben müdahale etmem ben kız arkadaşlarımla konuşurum o müdahale etmez
Rica ederim
Izin vermem. Benim gibi kullanirsa belki, yani cicek böcek cekecekse. Ama bir erkegin böyle seylerle ugrasacaginida sanmiyorum hele sosyal medyada. Bu yüzden hayir.
Evli olduğunu unutmamak şartıyla kullanabilir ama abartmayacak. Yan yanayken birbirimize vakit ayırmamız lazım . Bu konularda dikkat ederim kardeşim
rica ederim kardeşim
Kullanacaksa sadece resimlerini erkekler görecek okadar bitane kız görürsem arkadaşlarda keserim 😤😤😤
Hayır izin vermem.
Bosanmaların baslıca nedeni sosyal medya.
Kullanımı ne kadar artarsa aldatmalar da o kadar artıyor
:)))
Kullanabilir
Kendini bilen, mesafesini bilen insana güvenirim. Eşinin korkusuyla, baskısıyla kullanmayan aldatırsa her türlü aldatır kimsenin haberi olmaz
Benim sosyal medya hesabımı kendi ismiyle değiştirdi o kullanıyor ben şu an asosyalim😂
Evlendiğim zaman ne ben nede o kullanır diye düşünüyorum
Rica ederim abi
Şifresi bende olacak anca öyle zaten onun telefonu benim benim telefonum onun olur fark etmez yani sürekli karıştırırım 🙂
Çok istiyorsa kullanabilir ama şifreleri falan bende olucak bakmam lazım 😂
Ne kullanirim ne kullanmasini isterim...
Geri kafaliyim ben kardesim...
Kullanabilir, yalnız aklından evli olduğunu çıkarmamak şartıyla. 😄
Hersey karslilikli ben ona izin vermiyorsam kendimde kullanmam
Kullanabilir sıkıntı yok ama şifrelerimiz birbirimizde olacak mesela
İzin vermek nedir yahu eş değil köle alıyorsunuz sanki.. Kullanmak isterse kullansın istemiyorsa kullanmasın keyfi bilir.
Bende kullanırsam izin veririm ama kızları takip edemez bende erkekleri tabi
Ortak süper olut
Olur
Amin inşallah teşekkür ederim
İstediği gibi kullanabilir sorun etmem. Ortak hesap şifreni ver olaylarına girmesin yeter.
Niye izin vermeyeyim sonuçta onun hayatı özgür olması, sıkmamak gerek
Kullanabilir
#HacıEmre
İzin isteyen mi var la sanki
Hayır, ilişkileri yıpratan sosyal medya
Kullanmıyorum benim olan kişi de kullanamaz
Kullanabilir tabii ki.
Insan gibi kullansın olur
Eyvallah
Kullanabilir.
#Jüpiterligüneș
Veririm ama şifreleri bende olursa
Vermem. Kendimde kullanmam
HAYIR.
Açık ve net ;)
Tabii. Izine ne gerek?
sınırlarını bildikten sonra sıkıntı yok..
Ben evlenmem, evlensem bile kullanabilir.
belkı ortak hesap
Tabii ki , güven meselesi.
Veririm
Kendi aile cevresinde tabiki
ne demek reis :))
ortak hesap
Ortak olabilir.
sık olmamak şartıyla
Evet.
Ortak hesap.
İzin veririm
Evet izin veririm
hayır vermem
Izin veririm
Hayir
veririm
Sanırım evet
Sorun olmaz
Veririm
Evet
Kullansin ya
karismam
Veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar