AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
sana değer vermeyen bırı için neden uzuluyosun hıssteğin aşk değil bağımlılık ve senın ona ıhdıyacın varken onun sana olmaması senı üzüyo
Hiç bir erkek benden ayrılmadı hep ben ayrıldım dalga falan gecmiyorum yanlış anlama neden sıkıldım der ki bir yıl sürmüş illa ki alıskanlık olmustur sende de hata olabilir mi acaba
hata yok diyemem ama tek hata bende degil yani iki tarafliydi ben ona ragmen gormezden geldim hatalarini cabaladim birakmadim hala pesinden gittim olmayacagini anlayinca bende cabalamayi biraktim
Soruna görüş yapmaya gelmiştim. Ölen kızı görünce duygulandım. Çok eski sorular benim ana sayfada çıkıyor nedense. 😢
Seninle aynı durumdayım ben onu bukadar çok özlerken o hayatına çok mutlu bir şekilde devam edebiliyor demekki sevmemişler. Bende bilmiyorum ne yapmalıyız
giden gittigi yeri mutlu etsin iste kimileri sevilmekten cok unutulmayi hak ediyolar pekde yapicak birsey yok bir gün özlerler is işten geçer biz onlardan geceriz belkide 1 ay sonra ne kadar aptalmisiz diyicez uzuldugumuz seye bak diyecegiz ben gun gectikce anliyorum zaman hic bir iliskiye ilac degildir ama unutulmasi gerkeen biri icin en etkili ilactir
Onlarda bizim yaşadıklarımızı yaşasınlar bizi anlasınlar ne yapmışım lan ben desinler başka bişey istemiyorum 😊
aynenn kesinlikle
bende ondan baska bisey istemiyorum yasasinlar anlasinlar sonra pişman olsunlar yeter👍😊
Senin bu fikirde olduğunu bilmeden böyle davranması çok normal açık olup konuş.
Sıkıldım diye ayrılma bahanesi mi olurmuş.
Hiç değmez üzüldüğüne kardeşim ne biçim bir insan o ya.
Hiç kimse için kendini üzmeye değmez değmiyor Hayat bu üzüleceğiz mutlu olacağız ama herşey gelip geçici fazla takılmamak lazım (başkalarına çok güzel akıl verebiliyorum ama hiç bir zaman kendim için uygulayamadim 😊)
bencede oyle ayrilali 1 ay oldu belki gecti o ne kadar zaman gectigi umrumda degil ilk zamanlar cok zordu ama bu kadar kisa surede yokluguna alisabilecegimi tahmin etmemistim simdi daha iyiyim evet anılar guzeldi keske onlarida silip atabilsem keske oyle bir imkanim olsa ama malesef yok kimileri sevilmekten cok unutulmayi hak ediyolar o unutulmayi herkesten herseyden cok hak etti
Bir gün biri çıkar karşına şu an bu duruma üzüldüğüne kahkaha atarsın. Neler geçmiyor ki
Bacım aynı duyguları yaşıyorum sal gitsin yapacak bişey yok zaten ölmüşüz..
Kardeş kalbinden çıkarmadan önce beyninden çıkarmaya bak.
Sıkıldım diye ayrılmak nedir ya bari daha mantıklı bir sebebiyeti olsaymış😁
Unutman için iki şey gerekli birincisi onu takip etmeyi bırak ikincisi yeni birini bul
Senin silemediklerin seni siklemiyosa hatta sende hiç aklının uzundan nille geçirme
Ya kendin yazmissin , sen onun umrumda değilken neden hala kendine eziyet ediyorsun ve saçma sapan kiskaniyorsun?
yeni sevgili yaparsan unutursun yoksa baska turli yapamazsin
Üzüleceksin, sonra bir süre sende bu takıntı haline gelecek, sonra biraz daha üzüleceksin ama sonra büyüyeceksin ve geçecek
Birdaha hiç arama sorma. Arkadaşlarınla dışarı çık kızlarda olsun güzel bir foto çekil at çatlasın. Bol bol gülümse fotolarda
geri döner mi yani özlermi pişman olup geri gelirmj
Vala geri dönmesede kıskançlıktan çatlayacağı kesin
Oylemi diyorsun
Kesinlikle denede gör. Sürekli eğlendiğini mutlu olduğunu göster sosyal medyada. Acıklı şeyler paylaşma
Cok Tessekkur ederim
vallahu bende öyleyim unutamıyorum ama o p** napıyor eğleniyor boşver kardeşumm hayatuna bak
Salla gitsin öyle biri hatırlamaya değmez kendini oyalayacak birşeyler bul
Hayatina bakmaya bak unut gitsin düşünmen bile hata o er ya da geç pişman olur zaten :)
Ondan nefret ettirmeye çalış kendini, zamanla soğu unutursun zaten.
Unutmaya calış aklından çıkar kız gitmiş :( kızlarla konuş, ya da kafanı yorucak başka hobiler bul onlara odaklan hedeflerin olsun
Eğer unutmak istiyorsan yeni sevgili yapmalısın..😃
yok uzun bir sure istemiyorum karsima guzel kalpli insanlar cikmadikca geregi yok😀
Hmm. iyi
Bak ne yapalım hayat böyle alışıcaz. Kafanı başka şeylere yor onu hiç düşünme inanki çok daha mutlu olursun. Spora git, enstürüman çalmayı öğren..
Bence unutmaya çalış evet biraz zor olur ama imkansız diye bişey yok ömrünün sonuna kadar sevecek değilsin bir yerden sonra aşk bitiyor zaten ama unutmaya çalış eğer denemezsen unutamazsın ve daha çok üzülürsün o nasıl mutluysa sende öyle olmalısın
Unut kanka yenisini bul ömür boyu onumu beklicen o unutmuş demekki
helal kanka haklisin gun gectikce unutuyorum ya
ben de unutamıyorum unutmak kolay değilki ben de kıskanıyorum kıskanmamak elde değilki onu hala çok seviyorum sanırım
Dikkat çek o gitti diye mutsuzum imajı degilde gidersen git moduna geç.
Bence bu takıntı eğer senin olsaydı hayatında olurdu ama yanında değilse başkasına ait olanı kıskanmanın anlamı yok bu sadece sana acı verir
aynen haklisin deniyorum umursamamaya basladim 1 ay oldu o gideli Şu an daha iyiyim
Kendine yeni uğraşlar bulabilirsin sürekli onu izlemek yerine ya da ınstagramdan falan takipten çıkarabilirsin ya da biraz acımasız olacak ama yeni biri?