"Kuralları Ben Koyarım" mı dersin yoksa "Oyunu kuralına göre oynarım." mı dersin?

Hangisi daha avantajlı sence? Kurallar çiğnenmek için midir yoksa? Kuyruğu dik tutmaya çalışırken kuyruktan olmak da var işin ucunda, ben yaşadım en azından çok defa ama akıllandım mı? Hayır :) Çünkü
KURALLARI BEN KOYARIM :)
ya da çiğnerim :)
#SelfyTurkTelekom
Kuralları Ben Koyarım
Oyunu kuralına göre oynarım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
"Kuralları Ben Koyarım" mı dersin yoksa "Oyunu kuralına göre oynarım." mı dersin?
Cevapla