
KURALLARI BEN KOYARIM :)
ya da çiğnerim :)
#SelfyTurkTelekom
Kuralları Ben Koyarım
Oyunu kuralına göre oynarım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

"Kurallar kuralcılar içindir kır zincirlerini ateşşşş" diyeceğim ama "her horoz kendi çöplüğünde öter". Ben derim ki; "oyunun kurallarını öğren sonra da en iyi oynamaya çalış". Evet.
tek kural kuralsızlıktır. karşına çıkan her insanda kurallar değişir. her insana aynı müfredatla yaklaşılmaz
Kesinlikle :)
Değişkenlik gösterir. :)
%51 Ben koyarım 😊
Cevap
11Cevap
Akışına göre yaşıyorum. Bazen kural koymak bazen kurallara uymak bazen de çiğnemek gerekiyor. Bu arada şu zorlama kural koyma soruları selfyler melfyler iyice sıktı artık. Umarım sitenin telekom ile anlaşması uzun süreli bişey değildir.
Kategoriyi engelleyebiliyorsun bildiğim kadarıyla.
Sitenin gelişmesi için bütçe gerek, o bütçe de böyle işbirliklerinden geliyor.
"Dikensiz gül olmaz." diyoruz böyle durumlar için. Yapabilecek çok fazla bir şey yok.
Modlar fake 1 xperlik hesap açıyor mu, açmıyor mu bilemem ama öyleyse bile emin ol bunu bizim zararımıza yapmıyorlar. İşin içine girince her şeyin nedenini daha iyi anlıyorsun.
Hayatı dünyayı çevreyi kendime göre şekillendirdim. Okuldan beri ben ve diğerleri...
Napar eder kendi kurallarımı uygularım
Kural mural yok bambambam
Kurallari ben koyarim.
Kuralına göre oynamam, adamına göre oynarım.
Türktelekom da pahalı olmaya başladı
Kuralına göre oynarım
Kurallar çiğnenmek için vardır
neden kendimizi başkalarına bırakalım? 😚
Kuraları sen koyarsın xd
Ozan oyunu bozan derler bana
Kuralları ben koyarım ipler elimde olur
Oyunu kurallara göre oynarım
kuralsiz oynarim
Kuralsız yasarim
Kuralsız olmak?
Kural tanımıyorum
hayat boyu böyledir
Yerine göre değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar