Bazen hayatı kocaman sahne ve bazı roller biçilmiş olan bizde içindeki güzide oyuncular olarak türlü türlü aşamalardan geçeriz. Bazen oyun bazen gerçek bunu kim bilebilir.. Sen peki ;güzel İnsan, oyunun kurllarını gözardı eder misin? Üzerindeki karanlığı gökyüzüne fırlat ve güne bir ışık yak, Günaydın olsun ☀️ #LiKaRbA 🧚♀️
Oyunu kurallarına göre mi oynarsın yoksa kuralsız mısın?
Oyun oynamayı severim karaktersizimdir fazla zora gelemem benim bir zaafım yok kaybetcek birşeyim de yok itaat ettirmeyi severim bilirim ki iyi varsa kötülük de olmalı önemli olan kötülüğü yönetmek cimri olun yüzsüz ve vurdum duymaz gerekirse dostunuda vur dost geçicidir para ve hırs herzmn vardır bunu okuduysan bu ben değilim ama istersen böyle ol ve çevrene ne gibi etki oluyor gör
" Oyunu kurallarına göre oynuyorum " diyenler hem oyun oynadıklarını hem de kurallarını başkalarının koyduğu bir oyunun oyuncusu olduklarını kabul etmiş demektir. Bu sarmaldan kurtulmak için yapılacak tek hamle oyun oynamayı reddetmektir. Çünkü hayat ciddi bir iştir oyuna gelmez... Günaydın. 😊🌹