
- Eşiniz, kaşındırıyor diye yüzük takmak istemese nasıl tepki verirdiniz?
#Arens

Sıkıntılı bir durum. Normal şartlarda "o yüzük, o parmağa takılacak" derdim. Fakat gerçekten kaşındırdığı için yüzük takmayı istemiyorsa anlayış gösteririm.
Beni de kaşındırıyor zaten (!)
O yüzük takılacak! :)
Çare dövme :)
Cevap
20Cevap
Valla ben de bir türlü alisamiyorum yüzük takmaya.. Daha önce bir tanesini kaybettim sürekli çıkarıp takmaktan ve yıllarca yüzük takmadim. Eşim yine aldı şimdi alışmaya çalışıyorum ama yok ellerimi yıkarken , yatarken ya da herhangi bir iş yaparken rahatsız ediyor çıkarıyorum.
Alerjisi varsa problem etmem. Ama farklı yüxükler deneyebilir takmak isterse
beni kaşındırmayan yüzük seni mi kaşındırıyor derim büyük olay çıkar :) rahat batıyordur ona illa çıkaraksa bende çıkarırım bakalım nasıl bişeymiş görsün
Alerji testi yaptiririm 😄😄
Sonrasi icin gercekten onune gecilmeyecek bir seyse cozumlrr tukenmez eger oyle eger boyle o yuzuk simgesi muhakkak yerine getirilecek 😄😄
Karşılıklı olarak yüzükleri çıkarın zaten yüzük dediğiniz şey aşkınızı temsil etmiyorsa pek de bir anlamı yok kısacası yüzüğü kızsavar olarak kullanmauın ya da erkeksavar
Kaşıriz ya da beni de kaşındirir. Kısasa kısas 😂 şaka bir yana erkekler zaten bu ülkede yüzüğe uzak nedendir bilinmez...
O tiplerin bence farki yerleri kasiniyorda ondan:))
Kalbinin bende olduğundan eminsem takmasın, takıntı yapmam.. Ama cildiyeciye gönderirim , canım ya kıyamam 😊
Canı sağ olsun, sonuçta benim eşim, önemlisi sağlığı
Eğer evlendiysem demek ki güveniyorum, takmasın sorun değil : )
Aman cokta önemli değil yüzük olup olmaması olupta insanlar neler neler yapıyo içi önemli olan düşünceleri
Benim parmağımı da kaşındırıyor. O yüzden en sevdiğim yüzüğü takamıyorum. Buna bahane olarak bakmam kesinlikle.. Çünkü ben de aynı dertten muzdaribim. İnanırım yani.
Illaki takilcak bir skilde bendemi takmayim ne istiyosun yani 😂onda ne sekils bendede oyle olur dovmeyse bendede dovmedir bu... kendi karar versin
Babam da sevmiyor takmayı bir kadın benim yanımda babama yürümüştü sonra işte değiştirdi konuyu bu da benim oğlum falan diye kadın şok oldu 😂
Hahaha sen ciddi misin😀
Evet 😂
Kaşındıran herşeyi çıkarırsak evin yolunu bulamayız.
Takmasada olur bir yüzük parçası neyi ifade edebilirki
Önemli okan beni kalbinde taşıması
O zaman alnının tam ortasına "Ben evliyim" diye yazı yapıştırırım..
Altın veya gümüş ise kaşındırma gibi bir durum söz konusu olmaz. Bir de dediğinin samimiyetine inanırsam takmayabilir tabi.
Evliyim diye t-shirt giyer! 😄 Şaka takılacak o yüzük 😒
Takmasın beni de rahatsız ediyor ben de takmam
Önemli olan güven bir ilişkide bence.
Sorun olur sanırım o takmasa ben takmasam ne anlamı kaldıki bol yüzük alırdım ben
test yapdiririz alerjisi var mi diye, varsa baska bakariz ben sorun görmüyorum😊
Dövme alyans diye bir şey var. Sıkmasın hiç canını 😂 yok öyle özgür takılmak 😂
Dövmesini yaptırırız.
Böyle saçma sebeb olmaz.🙄
Ben ona kaşindırmayan dan alırım.
Gerçekten öyle bir rahatsızlığı varsa boynunda taşıyabilir kolye olarak 😊
Tabiki takacak isterse parmağı kopsun 😡
(Tamam abartttım biraz)
Ama taksın çok sinirlenirim yoksa
yüzük parmaginin üzerine... ben evliyim... yazisini dövme yaptiririm🤣😂😂😂😂🤣🤣 hadi bidaha bisey diyebiliyomu😋😋
Gerçekten kaşınıyorsun herhalde , kaşınma , ben de takmam derim.
Bende pek sevmiyorum yuxuk takmasni sol yuxuk parmsgna yptrrm dovme sorun coxulur :)
Benimde alerjim var. Anlayabilirim.
Sonuç olarak kaşındırmayan bir yüzük buluruz. 😊
Ben onu bir kasirim :D O yuzugu parmagina yapistirir
Kasinti sacma bir sebep. Durustce neden istemedigini anlatirsa kabul ederim.
Oldu daha başka derdi var mıymış?
Ben de yüzük takmayı sevmediğimden sorun etmem.
Kalp ve akıl karakter önemli bunlar iyi sağlam ise yüzük bir şey değil
Bende alerji yapıyor derim takmam
Takmasın ben de takmam
Mantıklı bir yaklaşım ☺️
Sorun değil ben de takmam
Gönül bağı olana yüzük filan gerekmez
Kaşındırmayan yüzük buluruz
Dövme yaptırırız o zaman parmağına
Ben de sevmem zaten
*Gecen bol olsun.*
Bende sevmedigim için sorun etmem
Kasindirmayan yüzük takariz
Alerjisi olabilir anlayış gösteririm.
dövme yaparız, sorun yok
Ben alerjisi olmayan bir eş bulurum :))
Nasıl kaşındırıyormuş merak ettim 🙄
Sen çok kaşınıyorsun der kaşırım 👊👊💥
Takıcak kaçarı yok 😏
Boynunda taşısın o zaman
Boynuna zincirle taksin 😂
öyle bir hakkı olamazdı.
Farketmez pırlanta 💎 taksın Admin
Takmasın ben eşime güvenirim.
Dövme yaptırabiliriz.
Yok anasının hörekesi
ya takar ya da avukat..
Yüzüğü boynuna assın ozaman bkyjgjg
Dövme yaptırmaya gideriz
kaşındırıyorsa kaşı çıkarmaya ne lüzum var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar