Kızım ve en yakın kız arkadaşıma aşığım. Ne yapmalıyım?

Ya ben bu arkadaşıma gayet normal davranıyodum. Hatta o bana bir garip davranıyodu. Ama karşılık vermiyodum. Hani öyle şey mi olur kafasındaydım. Bu böyle davranmaya başlayınca bana da bir şeyler oldu. Ben bu kız arkadaşıma bir sevgili yapmıştım çok yakın bir zamanda. Meğerse kendi ipimi kendim çekmişim. Geç farkettim. Ben bu kıza aşık olmuşum ya şaka gibi gerçekten. Onu öyle görünce içimin nasıl acıdığını anlatamam size. Aklıma geldikçe ağlamaya başlıyorum ama söyleyemiyorum. Bana sevgilisiyle ne yaptığını anlatırken bayılcak gibi oluyorum. Bu imkansızlık içimi kemiriyor. Başka bir şey de düşünemiyorum. Çok saçma geliyo belki ama ben de anlayamıyorum. Ya ben ona baya baya aşık olmuşum. Onsuz hiçbir şey yapmak istemiyorum. Sürekli birlikteyiz zaten okulda. Ama gerçekten bu şekilde devam edemiyorum. Yardımınıza ihtiyacım var biri lütfen bir fikir versin. Ne yapmam gerekiyo :(
Kızım ve en yakın kız arkadaşıma aşığım. Ne yapmalıyım?
Cevapla