
Erkekler koruyup kollayabilecekleri, “naif ve kırılgan” olan kadını mı,
Yoksa onunla dişe diş, sağlam, sırt sırta verip savaşabileceği bir kadını mı ister?
#xfialka

Asi olan kadınla başa çıkamazlar ve naif kırılgan isterler. Her erkek kadınını koruyabilecek kadar güçlü olmayı ister.
güclü ve asi kadinlar herzaman iyidir.
Güçlü ve asil (Evet asi değil asil)
🌹..
Naif ama yerinde asi. :)
Cevap
32Cevap
Kadının her çeşidi bana düşman ama ben onların hiçbirine düşman değilim istisnalar sağolsun tüm kadınlar varolsun ben sadece şefkatli olduğunu gördüklerimle konuşabiliyorum onu da anca bu siteden... yine de şükür...
Kimse için kendinizi değiştirmeye çalışmayın; yani erkeklerin nasıl kadınlardan hoşlandığı umrumda değil
Naif ve kırılgan kadınlar kolay av olarak görünürler. Güçlü ve asi kadınların görüşleri daha farklı. Ve onlar basit görünmekten yana, farklıdırlar.
Naif ve kırılgan isteyen erkek benim gözümde zavallıdır. Sizi bilemicim.
Kimi zaman naif yerine görede savaşçı olması tercih edilir
Ben öfkeliyken tartışmayı bırakıp susmaya kaçmaya çalışan kadını hiç sevmiyorum
Naif ve kırılgan olmalı bir kadın, ve erkek korkmalı kırmaktan..
Yani kırılgan kadınla hayat oldukça zordor kadın dediğin de biraz sert olmalı dyanıklı olmalı..
Asi , hırçın , asık suratlı , dik burunlu, inatçı hiç sevmem
Güçlü olsun gözümü arkada bırakmasin ama ben varken biraz naif ince olsun ona sahip çıkayım.
Asi olmasın, kafasına vur ekmeğini al olanından plizz
Zarif kırılgan narin kızdan hoşlanırım ben yarmagül olmaya gerek yok kızsin sen kız erkek olma kibar ol 😂
Kişiden kişiye göre değişir. Bana ikisi de uyar ve anlarım.
yerine ve kişiye göre değişir. duygusal ve güçlü diyorum.
Güçlü ve asil görünümlü , naif hanımlar revaçta.
#devilschild
Ben dunyaya karsi sirt sirta savasabilecegim birini isterdim
Güçlü ve asi kadınlardan hoşlanırlar bence.
Valla naif ve kırılgan olması ıyı aslında ama bazen cekılmez
Naif ve güçlü olsa olmuyor mu
Naif kadınlardan hoşlanırlar.
Her kadın tipi sevilir kategorize etmeye gerek yok
Valla ben güçlü ve asiyim, işlerine gelirse 😁
Bana naif, disariya asi
bence güçlüleri severler
Güçlü ve asi olsun. :)
Güçlü kadınlar tercihi artık.
güçlü ve asi kadın severim..
Her ikisi de, duruma gore.
Güçlü severler bkyjgjg
Benim yukum agır. Gucsuz kadın tasiyamaz
bilemiyorum tanımı yok
kadının duygusalını bir farklı görüyorum ben ya
Nasil goruyorsun
Güçlü asi
Karşındakini insana göre değişir
Naif güçlü
Güçlü, naif
Güçlü
Duruma göre değişir
Guclu naif
Naiff hatun
Sen ol o yeter
guclu asi olsun
Güçlü kadın
Güçlü ve asi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar