Kızlar,erkeklerde tıraş kolonyası kokusunu seviyor musunuz ? Parfüm mü tıraş kolonyası mı ? Niçin ?

Bazı bayanlar vardır ki (internette okumuştum) erkeklerde tıraş kolonyası kokusunu çok beğenirlerMİŞ. Gayet erkeksi ve güzel koktuğunu iddia ediyorlar.Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda.Parfüm mü ? Tıraş kolonyası mı ?
Tıraş olmuş hissi verdiği için biraz erkeksi geliyor ama parfüm daha iyi.
Parfüm daha iyi kokuyor.
Tıraş kolonyası daha iyi kokuyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar,erkeklerde tıraş kolonyası kokusunu seviyor musunuz ? Parfüm mü tıraş kolonyası mı ? Niçin ?
Cevapla