Herkese güveniyorum safım salağım aptalım çabuk kaptırıyorum kendimi... Ne yapmalıyım?

İstanbul'da oturuyorum bundan 9 ay önce yazın abimin yanına gitmiştim abimde evli tekirdağda oturuyor bir değişiklik olur dedim. Kıyafetlerimi hazırladım trenle gittim. eve vardığımda merdivenlerden çıkarken bir kız gördüm bildiğin tutuldum çok güzel bir duygu o an için... Sonra abime sordum kızı dedi bizim komşunun kızı falan bana takılmaya başladı abim😁 şu ana kadar çok güzeldi her şey. her gün bir arkadaşıyla akşam dışarı çıkıyorlardı hep yanına gidip konuşmak istiyodum ve sonunda gittim konuştuk numarasını aldım kolay olmadı tabi ayrıntılara girmiyorum. Gerçekten kendisi melek gibiydi benim için o an o kadar çok sevmiştim ki tabi bu olay 1 haftada oldu numarasını almam falan her neyse konuşmaya başladık whatsapp dan çıkmaya bşladık sonunda bambaşka bir olayla karşılaştım beni kullanıyormuş eskiden konuştğu erkek arkadaşnı kıskandırmak için konuşuyormus benimle sonra benden ayrıldı ben dedim nasıl olur bu kadar kolaymı yani bir insanın duygularıyla oynamak nasıl bu kadar kolay olabilir? Sonra 2. Hafta oldu ben sinirlendim tabi bu olaydan sonra uyuyamıyorum. Üzülmeden duramıyorum kendimi yiyorum resmen onun yüzünü daha fazla görmemek için İstanbula döndüm okullar açıldı zor da olsa unuttum kendisini 5 6ay sonra biriyle konuşmaya başladım tabi yine ben seviyorum 2 hafta konuştuk o an ki duygularım gerçekten çok güzldi ya kıpır kıpırdım çıkmaya başladık 11 gün her gün buluşuyorduk. ve sonra terk edildim aynı sebepten dolayı şimdi sövmemek için zor tutuyorum kendimi fake hesap açtım instadan kızı takip ettim konuştuğu kişiyi nerde otrdugunu öğrendim ve gittim çocugu çok sağlam dövdüm yaptıgım agır mallık mantıklı düşünemiyor insan artık sinrden ne yaptıgımı bilmiyorum nasıl biriyim biliyormusunuz o dışrdaki keko tipler gibi değilim safım çabuk inanıyorum seviyorum sevdiğim kişiye zarar gelmesini istemyorum onun için her şeyi yapabilen birisiydim diğerleri gibi olamıyorum kullanıp atamıyorum kimsenin duygularıyla oynayamıyorum benim suçum ne soktuğumun hayatında?
Herkese güveniyorum safım salağım aptalım çabuk kaptırıyorum kendimi... Ne yapmalıyım?
Cevapla